mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Microsoft KIN'in yasını tutanlar!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KputcHA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 196

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Microsoft kendi cebi KIN'i iptal etti, ardından yas tutanlar bakın nasıl bir site kurdu...

Microsoft'un farklı bir cep telefonu projesi olan KIN, kısa ömürlü oldu. Ancak bu cep telefonlarını çok sevenler de var.
KIN'den vazgeçemeyen ve yakın zamanda unutulmasını istemeyenler, sitesi altında toplanıyorlar. Bu cep telefonu ile ilgili tecrübelerini paylaşan kullanıcılar, cep telefonlarının fotoğraflarını da yayınlıyor.
Projenin kurucusu Tennenhaus "Kin kısa ömürlü oldu ama uzun süre hatırlanacak. 10 Dolar ve 15 dakika harcayarak bu cep telefonunu anmak isteyenlere bir site kurdum" dedi.
KIN ile ilgili anılarını paylaşanlar arasında çok ilginç mesajlar bırakanlar dikkat çekiyor: "Cep telefonlarının Pontiac Aztec'iydi ve özlenecek..."
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst