mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Nokia'dan 200 milyon dolarlık satış

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KputcHA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 237

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Dünyanın önde gelen telekomünikasyon şirketlerinden Nokia, kablosuz modem bölümünü Japonya'nın Renesas Elektronik şirketine 200 milyon dolara satmaya karar verdi.

Alınan bilgiye göre, Nokia kablosuz modem işlerini, zaten bir süredir birlikte çalıştığı Japon şirketine komple devredecek. Bu işlerde çalışan yaklaşık bin 100 kişi ise Finlandiya, Hindistan, İngiltere ve Danimarka’daki uygun ofislerde görevlerine devam edecek.

Kablosuz modemler, elektronik yongaların en önemli parçalarından biri haline gelmiş durumda. Renesas Electronik de bu alanda söz sahibi şirketler arasında. Nokia’dan geçtiğimiz yıl lisans alan Renesas Electronik, özellikle 3G ve 4G mobil iletişim platformu üzerinde çalışmalar yapıyordu.

Satış işleminin çeşitli prosedürlerin tamamlanmasının ardından bu yıl sonuna kadar gerçekleştirilmesi bekleniyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst