HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çar 1071 deyken lonca banı yedi ben çarı devraldım lonca banının kalkması gerekiyor ama kalkmadı şu an hiçbir loncaya giremiyorum gereken yapılsın lonca banı kalksın İp den de bakabilirler çar benim üstüme sorun düzeltilebilir mi
Kardeş Sorunlu çar almışsın İyişallah düzelir ama Çarı iyi kullanmalarÇar 1071 deyken lonca banı yedi ben çarı devraldım lonca banının kalkması gerekiyor ama kalkmadı şu an hiçbir loncaya giremiyorum gereken yapılsın lonca banı kalksın İp den de bakabilirler çar benim üstüme sorun düzeltilebilir mi
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 669
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 762
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 771
