HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Oyundan zaten user sayısı günden güne azalırken,çok basit bir kelime ''bebe'' lafından Sebep Banmı atılır? Biraz Kuralları gözden geçirin bence insanlar aile içeriklı küfürler ediyor onlara bakın...
Son düzenleme:
Ben Dou ely4 (ely3 de de DouPaRMaK karakterının sahıbıyım Destanı muhtamelen ilk uyelerındenım 6 7 senem gectı ) NeFeR loncası Ve Sarı bayrak mavı bayraktan da ayrı kişiler olmak uzere bırakıyoruz oyunu (bebe kelimesi yüzünden ban yiyeceksem ben o hesaba bi daha kullanmamda girmemde açarsanız. ) Selametle ely AİLESİ..
Son düzenleme:
Böyle saçmalık mı olur ya küfür kıyamet gırla oyunda tutuyorlar bebe lafına ban atıyorlar şu kuralları bi gözden geçirin arkadaşlar bebe ezik diye ban mı atılır böyle olursa suistimal eden çok olur..
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 84
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 279
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 74
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 59
