Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

A8 ' den A9 B8 ' den B9 geçmesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xARZUHANx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 702
büyük bir ihtimal zırları başkasından aldın a8 olarak b8 olarak sonra bastın bu şekilde geciyor bunu herkez yapıyor cunku ucuz alıyorsunuz
 
kardeş bunu herkes yapamıyor .bu adam bastığım+9 oluyor diyor.mesela ben bi a8 almıştım 16.basışta yanın ca sattım ama ne şans ise arzuhan kardeşimizin ki direk geçiyomuş .
 
Arkadaslar bu sekılde bırsey olması ımkansız ötesı olsa bıle yetkılıler bı duyuru yapabılırlerdı cnkı ben a8'den a9'a 27 defa yaktım b8'den b9'a tekde gecırdım tamamen sans işi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst