HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Moderatör tarafında düzenlendi:
Selam, Gecenlerde +8 e iblis denemesi yaptım sanırım 74. denememde iblis +8 ve tekte +9'a geçirebildim. Bence buraya sürekli flood atmaktan vazgeçmelisin. Onca kişi item basmısken bu saatten sonra oranlarla oynanması saçma olur ki bir sürü kişinin emeği yabana gider..
İblis +8 olabilmesi için toplamda 2t yi aşkın param gitti tabi
İblis +8 olabilmesi için toplamda 2t yi aşkın param gitti tabi

Selam, Gecenlerde +8 e iblis denemesi yaptım sanırım 74. denememde iblis +8 ve tekte +9'a geçirebildim. Bence buraya sürekli flood atmaktan vazgeçmelisin. Onca kişi item basmısken bu saatten sonra oranlarla oynanması saçma olur ki bir sürü kişinin emeği yabana gider..
İblis +8 olabilmesi için toplamda 2t yi aşkın param gitti tabi![]()
Aleyküm selam.O konuda hakkınız var.Onca kişinin emeği boşa gitmiş olacak.Ama bu oranların bu kadar olması bence kötü.En azından %de 30 ise %40olsun %10 ise %20 olsun.Birde nasıl geçirdiniz
başka çara falan mı attınız?Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 39
- Görüntüleme
- 7K
