Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Shorty acil bak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan surakings
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Selam, Gecenlerde +8 e iblis denemesi yaptım sanırım 74. denememde iblis +8 ve tekte +9'a geçirebildim. Bence buraya sürekli flood atmaktan vazgeçmelisin. Onca kişi item basmısken bu saatten sonra oranlarla oynanması saçma olur ki bir sürü kişinin emeği yabana gider..

İblis +8 olabilmesi için toplamda 2t yi aşkın param gitti tabi :)
 
Selam, Gecenlerde +8 e iblis denemesi yaptım sanırım 74. denememde iblis +8 ve tekte +9'a geçirebildim. Bence buraya sürekli flood atmaktan vazgeçmelisin. Onca kişi item basmısken bu saatten sonra oranlarla oynanması saçma olur ki bir sürü kişinin emeği yabana gider..

İblis +8 olabilmesi için toplamda 2t yi aşkın param gitti tabi :)


Aleyküm selam.O konuda hakkınız var.Onca kişinin emeği boşa gitmiş olacak.Ama bu oranların bu kadar olması bence kötü.En azından %de 30 ise %40olsun %10 ise %20 olsun.Birde nasıl geçirdiniz :D başka çara falan mı attınız?
 
Ejderha bıçağımı o kadar denemeden sonra hala geçiremedim ya içimde kaldı bu sorunu herkes yaşıyormuş demekki :) bencede oranlar %10 civarı artsın @Shorty ;
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst