mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Oyunu bırakıyorum.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ahm590
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 603
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ve emek veripte kasanları görüyoruz , adamlar item dizmek için çırpınıyor.
 
Kardeşiim aceleye geldisi filan yok tam yapıcak yada hiç yapmıcaktı ve oyundaki eksikleri kast ettim bundan dolayı bıraktım diyorum hadi diyelim 7x'e engel olamadı pekiğ öyleyse neden gidip adam gibi event yapmadı ox filan veyadda telafüz olarak item ve ex gold artışı yapmadı aceleye gelincek birşey değiş bu kardeşim bizim 1 haftada yaptıgımız itemi adam 1-2 günde yapıyorsa buna adelet denmez.
 
Abicim Başta Yapıcaktı Onların Hepsini , vede oyun ile ilgili sorunumu söylüyorum vede birtek ben bırakmıyorum yanımda 17 kişide bırakıyor ve bu büyük bir çoğunluk tabi sen bunu anlıyamazsın ve anlatıklarımın içinde sende olabilirsin bunun kaanatına varılmıyor ve anlattıklarımdan birtek onu cıkarmışsın yarası olan gocunur ve sanki sana söylenmiş bir söz gibi üstleniyorsun.

Senle birlikte 18 kişi gider yerinizi başkaları doldurabilir.Lütfen anlayış gösterin.Türkiye'nin en büyük forum sitesinin en büyük oyunu.Hileleri engellemek kolay olmaz.Allah'a emanet olun.
 
Senle birlikte 18 kişi gider yerinizi başkaları doldurabilir.Lütfen anlayış gösterin.Türkiye'nin en büyük forum sitesinin en büyük oyunu.Hileleri engellemek kolay olmaz.Allah'a emanet olun.

Arkadaşım Benim Ne Demek İstediğimi Anlamıyorsunuz ve düz mantık oldugunuz için sizin anladıgın şey bu bakın sizin yerinizede düşünüyorum sizin düşünceniz yok işte Shorty bunlar gitmesin diye yalvarsın filan gibi muhabbetler bekliceğimizi düşünüyorsunuz ve yanılıyorsunuz biz zaten sildik oyunu anlatmak istediğimiz Hatalar Var ve Böyle Oldugu İçin Bırakıyoruz Dedik hani o gelicek 18 kişide bizim gibi gitmesi diye. Do You Understand me?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst