mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Black box pedal aldım programını paylasıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan imranran
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 468

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

merhaba,

pedal hakkında kısa bilgiler veriyorum;

pedalı başlatma tuşu "Delete"
pedalı durdurma tuşu "Insert"

Pedal + Dll indirme link'i


Virüs Total




arkadaşlar dll register etme iste 2 türlü olabiliyor
ilk olarak bilgisayarınızın 32 bit'mi yoksa 64 bit'mi oldugunu bulun,
bulduktan sonra 32 bit veya 64 bit hangisi bilgisayarınıza uyumlu iste onu seçip

yerel disk c: ye atıyoruz

daha sonra iste cmd komutunu açıp, DLL'nin buluduğu dizini + dll ismini yzıp register ediyoruz,

bu işlemide yaptıktan sonra problemsiz pedal'ı kullana bilirsiniz...

Edit: ilk önce notped2'yi daha sonra notped'i yönetici olarak çalıştırıp aktif edebilirsiniz
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst