HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Takım arkadaşı Sezer Öztürk'le kavga etmesinin ardından kadro dışı bırakılan İbrahim Toraman, şans verilmesi halinde formasına seve seve döneceğini söyledi. Deneyimli oyuncu, Kulübümü çok seviyorum. Mücadeleye her zaman hazırım dedi - Beşiktaş
Yaklaşık 10 sezondur formasını giydiği Beşiktaşta yaşadığı problemlerin ardından kadro dışı bırakılan İbrahim Toraman, takımına geri dönmek istediğini açıkladı. Sezer Öztürkle kavga etmesinin ardından kulüp yönetiminin aldığı kararla süresiz kadro dışı bırakılan İbrahim Toraman, kariyerine Siyah-Beyazlı formayla devam etmek istediğini söyledi. Kaptanlığını yaptığı takımındaki formasının özlemini çektiğini belirten deneyimli oyuncu, kendisine şans verilmesi halinde elinden gelenin en iyisini yapacağını savundu. Çalışmalarını bireysel şekilde devam ettiren Toraman, Değerli yöneticilerimizin, hocamız ve teknik heyetimiz ile benim takıma dönmem konusunda görüşecekleri haberlerini takip ediyorum. Geri dönmeyi, ait olduğum Beşiktaş camiasına hizmette bulunmaya devam etmeyi gönülden istiyorum. Beşiktaş forması için bugüne kadar canla başla çalıştım. Bir takım aksilikler yaşandı ama benim için öncelikli olan her zaman Beşiktaşın başarısıdır dedi. Kulübüyle yola devam etmek istediğini belirten deneyimli defans oyuncusu, Savunma anlamında sıkıntılarımız olduğu doğru. Büyüklerimiz bana bir şans verirse, tüm gücümle mücadele etmeye hazırım ifadelerini kullandı.
Gaziantep çok büyük bir camia
Uzun yıllar giydiği Gaziantepsporun kendisiyle ilgilendiğini ancak resmi bir anlaşma olmadığını söyleyen İbrahim Toraman, Sayın İbrahim Kızılla görüştük. Gaziantepsporda forma giymem net bir şekilde gündemdeydi. Ancak Beşiktaştaki durumum kesinleşmeden bir hamle yapmak istemiyorum diye konuştu.
Yaklaşık 10 sezondur formasını giydiği Beşiktaşta yaşadığı problemlerin ardından kadro dışı bırakılan İbrahim Toraman, takımına geri dönmek istediğini açıkladı. Sezer Öztürkle kavga etmesinin ardından kulüp yönetiminin aldığı kararla süresiz kadro dışı bırakılan İbrahim Toraman, kariyerine Siyah-Beyazlı formayla devam etmek istediğini söyledi. Kaptanlığını yaptığı takımındaki formasının özlemini çektiğini belirten deneyimli oyuncu, kendisine şans verilmesi halinde elinden gelenin en iyisini yapacağını savundu. Çalışmalarını bireysel şekilde devam ettiren Toraman, Değerli yöneticilerimizin, hocamız ve teknik heyetimiz ile benim takıma dönmem konusunda görüşecekleri haberlerini takip ediyorum. Geri dönmeyi, ait olduğum Beşiktaş camiasına hizmette bulunmaya devam etmeyi gönülden istiyorum. Beşiktaş forması için bugüne kadar canla başla çalıştım. Bir takım aksilikler yaşandı ama benim için öncelikli olan her zaman Beşiktaşın başarısıdır dedi. Kulübüyle yola devam etmek istediğini belirten deneyimli defans oyuncusu, Savunma anlamında sıkıntılarımız olduğu doğru. Büyüklerimiz bana bir şans verirse, tüm gücümle mücadele etmeye hazırım ifadelerini kullandı.
Gaziantep çok büyük bir camia
Uzun yıllar giydiği Gaziantepsporun kendisiyle ilgilendiğini ancak resmi bir anlaşma olmadığını söyleyen İbrahim Toraman, Sayın İbrahim Kızılla görüştük. Gaziantepsporda forma giymem net bir şekilde gündemdeydi. Ancak Beşiktaştaki durumum kesinleşmeden bir hamle yapmak istemiyorum diye konuştu.
