HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar olaya direk gireceğim.
1vs1 atarken fps 80-100 arası fakat 16 player ile en fazla 40-25 arası ndn boyle oluyor.sistemim biraz kötü fakat crossfireyi kaldırcak kadar var
CPU Türü Intel Pentium 4 541, 3200 MHz (16 x 200)
3gb ddr2 ram
2gb sapphire hd5450 ddr3 ekran kartı
windows 7 64 bit sistem var biliyorum biraz düşük ama bu kadarda az fps alımazki.oyuna ping 80 civarı.driver hepsi guncel baya bi araştırdım yollar yontemler denedm nafile.bnm aklımda kalan windows 7 64 bit olmasımı.birde şu olay var bn biostan baya bi kurcaladım parall port felan onları değiştirdim bişeyler yaptım fakat bios oyle sadeki bnde overclock yok oyle kurcalamayla bozulcak gibi değil
Hewlett-Packard HP Compaq dx6120 MT biraz eskidie ama idare ediyor.fps ndn düşük bu konuda bilgisi önerisi olan yardım edebilir mi?
1vs1 atarken fps 80-100 arası fakat 16 player ile en fazla 40-25 arası ndn boyle oluyor.sistemim biraz kötü fakat crossfireyi kaldırcak kadar var
CPU Türü Intel Pentium 4 541, 3200 MHz (16 x 200)
3gb ddr2 ram
2gb sapphire hd5450 ddr3 ekran kartı
windows 7 64 bit sistem var biliyorum biraz düşük ama bu kadarda az fps alımazki.oyuna ping 80 civarı.driver hepsi guncel baya bi araştırdım yollar yontemler denedm nafile.bnm aklımda kalan windows 7 64 bit olmasımı.birde şu olay var bn biostan baya bi kurcaladım parall port felan onları değiştirdim bişeyler yaptım fakat bios oyle sadeki bnde overclock yok oyle kurcalamayla bozulcak gibi değil
Hewlett-Packard HP Compaq dx6120 MT biraz eskidie ama idare ediyor.fps ndn düşük bu konuda bilgisi önerisi olan yardım edebilir mi?
Son düzenleme:
Yanlış mı anladım ?
1 e 1 de 80-100 FPS .
16 Oyuncu ile oynarken 25-40 arası FPS ?
FPS ne kadar düşük olursa o kadar iyi.
FPS Daha çok internet hızına bağlıdır.
Çerezleri , geçmişi v.s temizle modeme reset at oyna.
1 e 1 de 80-100 FPS .
16 Oyuncu ile oynarken 25-40 arası FPS ?
FPS ne kadar düşük olursa o kadar iyi.
FPS Daha çok internet hızına bağlıdır.
Çerezleri , geçmişi v.s temizle modeme reset at oyna.
aynn oyle 1v1 80-100 8v8 25-30 arası modeme reset atarsam modem ayarlarını bilmiyorum kullanıcı adı şifre felan.ccleaner ile surekli tem,izliyorum anlamadım gitti.fps düşük olunca kasıyomus gibi oluyo lag gibi ama ping normal.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 103
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 209
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 180
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 596
