HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle güzel oyun bu bir gerçek. Ama sadece güzel olması insanların bu oyunu oynamaları için yeterli değil. Kurallar olması lazım. Bu kuralların adaletle uygulanması lazım. Bir cazibesinin olması lazım değilmi?
Olması gereken bu kurallar uygulanırken,oyuncunun haklarının ön planda tutulması gerekir. Çünkü oyuncu olmazsa bu oyunlar gereksiz olur, netten para kazanamazsınız.
Engellemeler oyuncuları mağdur etmeyecek türden olmalı.Kişilerin hatalarını tekrarlamaktan caydırıcı olmalı. Mesela: Bizim modemden yiğenim kendi lap topuyla bağlanıp (durustluk) T satılır pazarı kurdu diye, o modemden bağlanan tüm hesaplar engellenmemeli. Daha önce Jüpiterdeyken çok daha zevkliydi oyunumuz. MMOT2_tr le birleşince en küçük bir hatada süresi, içeriği belli olmayan engellemeler yağmur gibi geliyor. Yakında bir kaç kişilik serverler haline gelir bu serverde. Engellemeler kısa süreli, tekrarı halinde biraz daha uzun, 3. tekrarında süresiz olmalı. Engellemeler aşama aşama ve mail yoluyla açıklamalı olmalı. Oyunda, oyun kuralları sürekli duyurulmalı daha önce olduğu gibi.
GM ve diğer görevlileri, işlerini daha dikkatli ve özveriyle yapmaya, oyuncuların emeğine daha saygılı olmaya davet ediyorum.
Oyuncuya destek konusunda, atılan ticketler, uzun süre beklenilmesine rağmen cevapsız kalmakta.
Süresiz engellenen hesaplar bile bir süre sonra açılmalı ki oyuncunun hoşuna gitsin, oyuna tekrar başlasın. Oyuncunun çokluğu demek size para demek değilmi? Madem bu işe girdiniz, bari geliştirin oyuncuyu oyunda tutmanın yollarını da geliştirin.
Netteki tek oyun Ely3 değil. Bunu da göz önünde tutun lütfen.
Engellemeler mailsiz, uyarı olmadan, kuralsız ve Görevlinin keyfine göre yapılmakta. Bu server ne kadar ayakta kalır Allahu alem.
Umarım yazdıkların bu server sahiplerinin dikkatini çeker ve okurlar. Kendilerine düşen dersi alırlar.
Herkese iyi mesailer...
Olması gereken bu kurallar uygulanırken,oyuncunun haklarının ön planda tutulması gerekir. Çünkü oyuncu olmazsa bu oyunlar gereksiz olur, netten para kazanamazsınız.
Engellemeler oyuncuları mağdur etmeyecek türden olmalı.Kişilerin hatalarını tekrarlamaktan caydırıcı olmalı. Mesela: Bizim modemden yiğenim kendi lap topuyla bağlanıp (durustluk) T satılır pazarı kurdu diye, o modemden bağlanan tüm hesaplar engellenmemeli. Daha önce Jüpiterdeyken çok daha zevkliydi oyunumuz. MMOT2_tr le birleşince en küçük bir hatada süresi, içeriği belli olmayan engellemeler yağmur gibi geliyor. Yakında bir kaç kişilik serverler haline gelir bu serverde. Engellemeler kısa süreli, tekrarı halinde biraz daha uzun, 3. tekrarında süresiz olmalı. Engellemeler aşama aşama ve mail yoluyla açıklamalı olmalı. Oyunda, oyun kuralları sürekli duyurulmalı daha önce olduğu gibi.
GM ve diğer görevlileri, işlerini daha dikkatli ve özveriyle yapmaya, oyuncuların emeğine daha saygılı olmaya davet ediyorum.
Oyuncuya destek konusunda, atılan ticketler, uzun süre beklenilmesine rağmen cevapsız kalmakta.
Süresiz engellenen hesaplar bile bir süre sonra açılmalı ki oyuncunun hoşuna gitsin, oyuna tekrar başlasın. Oyuncunun çokluğu demek size para demek değilmi? Madem bu işe girdiniz, bari geliştirin oyuncuyu oyunda tutmanın yollarını da geliştirin.
Netteki tek oyun Ely3 değil. Bunu da göz önünde tutun lütfen.
Engellemeler mailsiz, uyarı olmadan, kuralsız ve Görevlinin keyfine göre yapılmakta. Bu server ne kadar ayakta kalır Allahu alem.
Umarım yazdıkların bu server sahiplerinin dikkatini çeker ve okurlar. Kendilerine düşen dersi alırlar.
Herkese iyi mesailer...
Öncelikle güzel oyun bu bir gerçek. Ama sadece güzel olması insanların bu oyunu oynamaları için yeterli değil. Kurallar olması lazım. Bu kuralların adaletle uygulanması lazım. Bir cazibesinin olması lazım değilmi?
Olması gereken bu kurallar uygulanırken,oyuncunun haklarının ön planda tutulması gerekir. Çünkü oyuncu olmazsa bu oyunlar gereksiz olur, netten para kazanamazsınız.
Engellemeler oyuncuları mağdur etmeyecek türden olmalı.Kişilerin hatalarını tekrarlamaktan caydırıcı olmalı. Mesela: Bizim modemden yiğenim kendi lap topuyla bağlanıp (durustluk) T satılır pazarı kurdu diye, o modemden bağlanan tüm hesaplar engellenmemeli. Daha önce Jüpiterdeyken çok daha zevkliydi oyunumuz. MMOT2_tr le birleşince en küçük bir hatada süresi, içeriği belli olmayan engellemeler yağmur gibi geliyor. Yakında bir kaç kişilik serverler haline gelir bu serverde. Engellemeler kısa süreli, tekrarı halinde biraz daha uzun, 3. tekrarında süresiz olmalı. Engellemeler aşama aşama ve mail yoluyla açıklamalı olmalı. Oyunda, oyun kuralları sürekli duyurulmalı daha önce olduğu gibi.
GM ve diğer görevlileri, işlerini daha dikkatli ve özveriyle yapmaya, oyuncuların emeğine daha saygılı olmaya davet ediyorum.
Oyuncuya destek konusunda, atılan ticketler, uzun süre beklenilmesine rağmen cevapsız kalmakta.
Süresiz engellenen hesaplar bile bir süre sonra açılmalı ki oyuncunun hoşuna gitsin, oyuna tekrar başlasın. Oyuncunun çokluğu demek size para demek değilmi? Madem bu işe girdiniz, bari geliştirin oyuncuyu oyunda tutmanın yollarını da geliştirin.
Netteki tek oyun Ely3 değil. Bunu da göz önünde tutun lütfen.
Engellemeler mailsiz, uyarı olmadan, kuralsız ve Görevlinin keyfine göre yapılmakta. Bu server ne kadar ayakta kalır Allahu alem.
Umarım yazdıkların bu server sahiplerinin dikkatini çeker ve okurlar. Kendilerine düşen dersi alırlar.
Herkese iyi mesailer...
Şeyma neden kendi forum hesabından söylemedin bunları
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 35
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 44
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 320
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 428
