Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Hamachi Server Kurulumu (Kuramayan Kalmasın)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Dropline
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 609
cmd açıp ipconfig yazın ip adress genelde 192.168.2.1 ya da 192.168.1.1 gibi çıkar tarayıcınızın url bölümüne yapıştırın. Modem Ara yüzü açılacaktır ve burdan port açıp host alırsanız sabit ipli hamachisiz server açabilirsiniz.
Not:İnternet sitelerine koydunmu günde en az 10 kişi giriyor ben açtığımda olmuştu. :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst