HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Burda bu kadar insan yazı yazıyor sesini duyurmaya calisiyor bir tane yetkilide gelip bi aciklama yapmiyor . Forum aciyorsunuz forumdan kimse yararlanamıyor ben ne anladim bu forumdan ? Resmen kendi kendimize konuşuyoruz günahtır . Şuraya gelip net kesin bi aciklama yapip saat söyleseniz millette ona göre hareket edicek sabahtan beri bilgisayar basinda insanlar yaziktir günahtir artik. ŞU ŞU SAATTE AÇILACAKTIR DEMENİZ 10 SANİYE. Bizim için 10 saniyenizi ayırırsanız seviniriz .
şu saatte açılacaktır deme şansımız yokki ? Sonuçta sunucular arası veritabanı aktarımı yapıyoruz. Sorunsuz olarka aktarım bittiği an açacağız
admin ?şu saatte açılacaktır deme şansımız yokki ? Sonuçta sunucular arası veritabanı aktarımı yapıyoruz. Sorunsuz olarka aktarım bittiği an açacağız
Tamam güzel kardeşim iyi hoş güzel söylüyorsunuzda bizim burda yakındığımız konu oyun değil, yakındığımız şey bizi önemsememeniz, biz sizin emeğinize saygı gösteriyoruz sonuna kadar, tek isteğimiz forumda 24 saat online bi admin olsun bilgilendirme için. sabah 9.30tan beri yazıyorum ilk kez cevap aldim birazda bizi düşünün. 8-9 saate biter dediler 16 saat oldu hala düzelme yok.
