Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

Turkmmo adaletı..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByylaZzZ
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 745
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[sıze=6]konu acıyorum kımseden cevap yok acılama beklenılıyo yazıyor sabah bır kalkısunuz turkmmo hesabnız ban yemıs tıcket'e benım adıma kufur msn'em acılmıyor turkmmo'nun adeletı buysa .......!!!

Fdservers.net herkes ne oldugunu bılıyo aldıgı para zehır zıkkım olsun ve onun yanında duran ınsanlarında ..!!!

Kımse konu actıktan sonra gelıp kufur etmez bu olay 2 kez oldu bunu 'salih' bılıyo ama kendısıde ferıdunun arkadası oldugu ıcın sesı cıkmıyor.

Turkmmo benım ıcın bıtmıstır.

Saygılar
[/sıze]
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

[sıze=6]konu acıyorum kımseden cevap yok acılama beklenılıyo yazıyor sabah bır kalkısunuz turkmmo hesabnız ban yemıs tıcket'e benım adıma kufur msn'em acılmıyor turkmmo'nun adeletı buysa .......!!!

Fdservers.net herkes ne oldugunu bılıyo aldıgı para zehır zıkkım olsun ve onun yanında duran ınsanlarında ..!!!

Kımse konu actıktan sonra gelıp kufur etmez bu olay 2 kez oldu bunu 'salih' bılıyo ama kendısıde ferıdunun arkadası oldugu ıcın sesı cıkmıyor.

Turkmmo benım ıcın bıtmıstır.

Saygılar
[/sıze]

Yahu arkadaş ne içiyosunuzda gelip böyle yazılar yazıyosunuz bu foruma nasıl bu kafaya ulaşıyosunuz gerçekten merak ediyorum.

İşimiz yok şikayet açtın diye girip senim mailini falan hackleyip girip küfür yazıcaz sonra üstüne ban atıcaz. Kurtlar vadisi senaryosumu bu ?
[sıze=6]konu acıyorum kımseden cevap yok acılama beklenılıyo yazıyor sabah bır kalkısunuz turkmmo hesabnız ban yemıs tıcket'e benım adıma kufur msn'em acılmıyor turkmmo'nun adeletı buysa .......!!!

Fdservers.net herkes ne oldugunu bılıyo aldıgı para zehır zıkkım olsun ve onun yanında duran ınsanlarında ..!!!

Kımse konu actıktan sonra gelıp kufur etmez bu olay 2 kez oldu bunu 'salih' bılıyo ama kendısıde ferıdunun arkadası oldugu ıcın sesı cıkmıyor.

Turkmmo benım ıcın bıtmıstır.

Saygılar
[/sıze]
Turkmmonun sizin ticket yada msn ile ne alakası var ? Biz sizin ticketinize nasıl girip küfür edicez ? Allah aşkına şu saçmalığı bırakın siz her şeyin şifresini aynı yapın sunucularda o şifrelerle girsinler hesaplarınıza küfür etsinler editlesinler suçlu olsun turkmmo. Kendi yaptığınız yanlışı kalkıp bize mi yüklüyorsunuz.

salihf7 adlı yöneticinin birine haksızlık yaptığını düşünüyorsan firma ile alakası olduğunu düşünüyorsan kanıtlarsın bizde gereken işlemi yaparız. Burada bu bunla arkadaş bu bunu tutuyor gibi gereksiz cümleler kurmanın anlamı yok. Elinizde kanıt olmadan yaptığınız iftiradır.
[sıze=6]konu acıyorum kımseden cevap yok acılama beklenılıyo yazıyor sabah bır kalkısunuz turkmmo hesabnız ban yemıs tıcket'e benım adıma kufur msn'em acılmıyor turkmmo'nun adeletı buysa .......!!!

Fdservers.net herkes ne oldugunu bılıyo aldıgı para zehır zıkkım olsun ve onun yanında duran ınsanlarında ..!!!

Kımse konu actıktan sonra gelıp kufur etmez bu olay 2 kez oldu bunu 'salih' bılıyo ama kendısıde ferıdunun arkadası oldugu ıcın sesı cıkmıyor.

Turkmmo benım ıcın bıtmıstır.

Saygılar
[/sıze]
Turkmmonun sizin ticket yada msn ile ne alakası var ? Biz sizin ticketinize nasıl girip küfür edicez ? Allah aşkına şu saçmalığı bırakın siz her şeyin şifresini aynı yapın sunucularda o şifrelerle girsinler hesaplarınıza küfür etsinler editlesinler suçlu olsun turkmmo. Kendi yaptığınız yanlışı kalkıp bize mi yüklüyorsunuz.

salihf7 adlı yöneticinin birine haksızlık yaptığını düşünüyorsan firma ile alakası olduğunu düşünüyorsan kanıtlarsın bizde gereken işlemi yaparız. Burada bu bunla arkadaş bu bunu tutuyor gibi gereksiz cümleler kurmanın anlamı yok. Elinizde kanıt olmadan yaptığınız iftiradır.
 
[sıze=6]konu acıyorum kımseden cevap yok acılama beklenılıyo yazıyor sabah bır kalkısunuz turkmmo hesabnız ban yemıs tıcket'e benım adıma kufur msn'em acılmıyor turkmmo'nun adeletı buysa .......!!!

Fdservers.net herkes ne oldugunu bılıyo aldıgı para zehır zıkkım olsun ve onun yanında duran ınsanlarında ..!!!

Kımse konu actıktan sonra gelıp kufur etmez bu olay 2 kez oldu bunu 'salih' bılıyo ama kendısıde ferıdunun arkadası oldugu ıcın sesı cıkmıyor.

Turkmmo benım ıcın bıtmıstır.

Saygılar
[/sıze]

Yahu arkadaş ne içiyosunuzda gelip böyle yazılar yazıyosunuz bu foruma nasıl bu kafaya ulaşıyosunuz gerçekten merak ediyorum.

İşimiz yok şikayet açtın diye girip senim mailini falan hackleyip girip küfür yazıcaz sonra üstüne ban atıcaz. Kurtlar vadisi senaryosumu bu ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst