HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar şuan bi metin2 pvp server indirdim yeni açıldı akıllı bilişimin oto packı var serverde packı kilitli hile çalıştırmak için oto packı geçmem lazım
Bir kaç bişey denedim ama
1- Kilitli packını açıp serverinfo.py den serverin ip sini aldım yeni pack yapıpı roota ipsini yazdım 2-3 pack denedim fakat genede chlerde .... gözüktü ve hata veriyor
2- Oto packı açtım doldu otamatik oyun başladı daha sonra görev yöneticisini açtım metin2 sağ tık geldim işleme git dedim ordan dosya konumunu aç dedim ve pack klasörünün içindeki metin2_patch_xmasx.epk dosyası ile oyun başlıyormuş bu ilk defa oldu baya gelişmiş bi pack sıkıntı olmaz dedim ve
.bat dosyası oluşturdum içine Start pack/metin2_patch_xmasx.epk yazdım fakat normalde oyunun direk açılması gerekiyor Fakat Windows Şu Dosyayı Açmıyor dedi ne yaptıysam oto packı geçip hile çalıştıramadım PROFESSİONAL PACK LARDAN ANLAYAN KİŞİLER YARDIM EDEBİLİRMİ ?
Bir kaç bişey denedim ama
1- Kilitli packını açıp serverinfo.py den serverin ip sini aldım yeni pack yapıpı roota ipsini yazdım 2-3 pack denedim fakat genede chlerde .... gözüktü ve hata veriyor
2- Oto packı açtım doldu otamatik oyun başladı daha sonra görev yöneticisini açtım metin2 sağ tık geldim işleme git dedim ordan dosya konumunu aç dedim ve pack klasörünün içindeki metin2_patch_xmasx.epk dosyası ile oyun başlıyormuş bu ilk defa oldu baya gelişmiş bi pack sıkıntı olmaz dedim ve
.bat dosyası oluşturdum içine Start pack/metin2_patch_xmasx.epk yazdım fakat normalde oyunun direk açılması gerekiyor Fakat Windows Şu Dosyayı Açmıyor dedi ne yaptıysam oto packı geçip hile çalıştıramadım PROFESSİONAL PACK LARDAN ANLAYAN KİŞİLER YARDIM EDEBİLİRMİ ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 718
