HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar İyi Forumlar
Ben Sizden Serverimiz İçin Bi Logo İstiycektim. . Bu İstedigim Tam OLarak Logo Değil.
Login - Select Ekranına Yapıştırıcam Direk
Şeffaf Ve Png Şeklinde - Yazı & Simge Olabilir . Dediğim Gibi login - Select Ekranına Yapıstırıcam
Yazılıcaklar :
Cotux-M2
Yapan Arkadaslara Simdiden Teşekkür Ediyorum .Zevkinize Göre Yaparsınız Artık Özeldende Atabilirsiniz
KONUYU KAAPATAN ADAM GİBİ NİCKİNİ YAZSIN
( KONU YANLIŞ YERDEYSE KAPATMAK YERINE TAŞIMANIZ RİCA OLURNUR )
Ben Sizden Serverimiz İçin Bi Logo İstiycektim. . Bu İstedigim Tam OLarak Logo Değil.
Login - Select Ekranına Yapıştırıcam Direk
Şeffaf Ve Png Şeklinde - Yazı & Simge Olabilir . Dediğim Gibi login - Select Ekranına Yapıstırıcam
Yazılıcaklar :
Cotux-M2
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Yapan Arkadaslara Simdiden Teşekkür Ediyorum .Zevkinize Göre Yaparsınız Artık Özeldende Atabilirsiniz
KONUYU KAAPATAN ADAM GİBİ NİCKİNİ YAZSIN
( KONU YANLIŞ YERDEYSE KAPATMAK YERINE TAŞIMANIZ RİCA OLURNUR )
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
