HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar ben çarı abimden aldım çar 100 lvl benim catacomb'da kasabileceğimi söylediler ve kırmızı ot lazım dediler ama benim 39 tane kırmızı otum var genede çıkamıyorum 1-2 resim atıyım size:
Arkadaşlar öncelikle catacom bekçisi gibi bişey yok oynadığım bölüm Jüpiter : Çıkan Seçenekler :
Biri Bana şeytan mezarlığını seçmemi söyledi bende şeytan mezarlığını seçiyorum:
Bu seçeneklerden Evet'e tıklıyorum :
Ok'a tıklıyorum ve normal oyuna dönüyor hiç bir yere ışınlamıyor...
Yardım Ederseniz Sevinirim...
Arkadaşlar öncelikle catacom bekçisi gibi bişey yok oynadığım bölüm Jüpiter : Çıkan Seçenekler :
Biri Bana şeytan mezarlığını seçmemi söyledi bende şeytan mezarlığını seçiyorum:
Bu seçeneklerden Evet'e tıklıyorum :
Ok'a tıklıyorum ve normal oyuna dönüyor hiç bir yere ışınlamıyor...
Yardım Ederseniz Sevinirim...
Bildiğim kadarıyla yeni güncellemeyle gelen sorunlardan biri de bu zamanla düzelir umarım.
saol arkadaşım ilgilendiğin için ama bu hata sadece bende mi var ?Bildiğim kadarıyla yeni güncellemeyle gelen sorunlardan biri de bu zamanla düzelir umarım.
yoksa herkes mi çarını kasamıyor?saol arkadaşım ilgilendiğin için ama bu hata sadece bende mi var ?yoksa herkes mi çarını kasamıyor?
Genel bir sorun gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra giriş yapılacaktır.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
