HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
zeyno bi konu paylasmıs baslattan denetim masasına girin görünüme tıklayın yok klasör seçenekleri sonra bilinmeyen uzantıları gizleyin o tiki kaldırın girin olcak demisti ondan bahsediyorum onu yaptım yine girmedi hiçbir türlü girmiyor ... 2 gündür
TAMAM LAN SONUNDA GİRDİM NE HİKMETSE HEP HATA VEREN PACK YÖNETİCİ OLARAK ÇALISTIR DEDİĞİMDE YÜKLENDİ :d BAKIMDA EMEĞİ GEÇEN HERKEZİN TESEKKÜRLER :d
Sizin Sorununuz Düzelene Kadar Bu Konunun Size yardımcı Olacağını Düşünüyorum : http://www.turkmmo.com/mmomt2/2733123-mmomt2-antitorentbat-detayli-anlatim.htmlLinkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.ŞU LANET OLASI HATANIN ÇÖZÜMÜNÜ BULUN ARTIK PC FORMAT ATICAM YEMİNLE MMOMT2 FULL CLİENTİ 3 DEFA İNDİRDİM AYNI HATA PACH SKİNS Mİ NE ONU SİLDİM AYNI HATA OTO PACK ATTIM ÖYLE DENEDİM YİNE AYNI HATA UYUMLULUK SORUNU GİDERDİM GÜVENLİK DUVARINI DEVRE DISI BIRAKTIM VİRUS PROGRAMIYLA TARATTIM YİNE AYNI O METİN 2 CLİENT BİN İ EXE YAPTIM 1 KERE GİRDİ ONDADA SERVERLER OFF DİYOR NE YAPIYIM ZEYNONUN ANLATTIĞI O DENETİM MASASINDAN O TİKİ KALDIRDIM ODA OLMADI ABİ Bİ BAKIN YEMİNLE SOĞDUM SİLCEM HERSEYİ ZATEN USER YOK OYUNDA İYİCE BATIRIYOSUNUZ BAKIM BİTTİĞİNE DAĞİR Bİ DUYURU BİLE YAPILMIYOR FACEBOOK VEYA DUYURULAR ÜZERİNDEN NASIL YÖNETİCİSİNİZ !:ka24::ka24::ka24:
