Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
Hikaye Ekle

Help//: Webbrowserdeki butona tıklamak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan blade20090999
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 474

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Başlıktada yazdığı gibi bir buton var oyunumda ve ona programın tıklamasını istiyorum yardım edin.




Butonunİçeriği
Kod:
<button type="button" value="Bu seviyeye geliştir: 3" id="button51d41b2bb5280" class="green build" onclick="window.location.href = 'dorf1.php?a=10&amp;c=dc0483'; return false;">
	<div class="button-container addHoverClick ">
		<div class="button-background">
			<div class="buttonStart">
				<div class="buttonEnd">
					<div class="buttonMiddle"></div>
				</div>
			</div>
		</div>
		<div class="button-content">Bu seviyeye geliştir: 3</div>
	</div>
</button>
 
Merhaba Mübarek kardeşim ,

Vb.net dili diğer dillere göre daha basittir. Buna nazaran daha kolay istediğimiz şeyleri bulabiliyoruz.
Webbrowser ekleyiniz daha sonra oyununuzun olduğu siteye açtırınız.
" Webbrowser1.Document.Getelementbyid " mevzusunu araştırın.

Kolay gelsin mübarek kardeşim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst