HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar 105 lvim. 130 a kasmak istiyorum.
Nerde Kasılcagımı bilmiyorum bir kaç kişiye sordum verdikleri iki tane cevap oldu katacomp ve örümcek zindanı.
Sizce hangisinden daha cok exp geliyor ?
Vakit ayırdıgınız için teşekkür ederim.
Nerde Kasılcagımı bilmiyorum bir kaç kişiye sordum verdikleri iki tane cevap oldu katacomp ve örümcek zindanı.
Sizce hangisinden daha cok exp geliyor ?
Vakit ayırdıgınız için teşekkür ederim.
bak şımdı 110 115şe kadar surgun 2kata generalerde kasacaksın tabıkı teç yuzuğu basacaksın metınden duşen yuzukler yanı ondan sonra 5kırmızı ot karşılığında alien nepecesınden ex gorevını yapıp yıne yuzulke kata komboda rahatlıkla 130 za kasarsın
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 403
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 833
