xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Zeyno Sadece isinle ilgilen

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IYuRiI
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 295
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Senin oyunda olup olmaman beni ilgilendirmiyor. Bunlar sadece birkaçı dedim aldığın cezanın sebeplerini kendin de biliyorsun sana cevaplar verilmiş. Kaldı ki ban cezanı veren de ben değilim. Şimdi boş yere çabalama sana her cevap verene de çamur atıp durma BÖYLE SACMA SEYLER YAZMİSSİNDA SANA CAMUR AtSAM noLCAK ATMASAM NOLCAK KİMSİN Kİ BURDAKİİ TÜM YÖNETİCİLERİ TOPLASAN BENİM 1 aylik harcigim ETMİYO HER NEYSE BEN BOSUNA UGRASMİYORUM SİZİN MİLLETTEN CALDİGİNİZ CARLAR İN ÖNÜNE GECMEYE CALİSİYORUM
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Senin oyunda olup olmaman beni ilgilendirmiyor. Bunlar sadece birkaçı dedim aldığın cezanın sebeplerini kendin de biliyorsun sana cevaplar verilmiş. Kaldı ki ban cezanı veren de ben değilim. Şimdi boş yere çabalama sana her cevap verene de çamur atıp durma BÖYLE SACMA SEYLER YAZMİSSİNDA SANA CAMUR AtSAM noLCAK ATMASAM NOLCAK KİMSİN Kİ BURDAKİİ TÜM YÖNETİCİLERİ TOPLASAN BENİM 1 aylik harcigim ETMİYO HER NEYSE BEN BOSUNA UGRASMİYORUM SİZİN MİLLETTEN CALDİGİNİZ CARLAR İN ÖNÜNE GECMEYE CALİSİYORUM

İşimle ilgileniyorum zaten. Sen hala harçlık alıp aldığın harçlıklarla mı konuşuyorsun?
Senin oyunda olup olmaman beni ilgilendirmiyor. Bunlar sadece birkaçı dedim aldığın cezanın sebeplerini kendin de biliyorsun sana cevaplar verilmiş. Kaldı ki ban cezanı veren de ben değilim. Şimdi boş yere çabalama sana her cevap verene de çamur atıp durma BÖYLE SACMA SEYLER YAZMİSSİNDA SANA CAMUR AtSAM noLCAK ATMASAM NOLCAK KİMSİN Kİ BURDAKİİ TÜM YÖNETİCİLERİ TOPLASAN BENİM 1 aylik harcigim ETMİYO HER NEYSE BEN BOSUNA UGRASMİYORUM SİZİN MİLLETTEN CALDİGİNİZ CARLAR İN ÖNÜNE GECMEYE CALİSİYORUM

İşimle ilgileniyorum zaten. Sen hala harçlık alıp aldığın harçlıklarla mı konuşuyorsun?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst