HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
S.a. beyler ben Knight a 2008 de başladım fakat çok uzun süreli oynayamadım parça parça oynadım ve oyunun her piyasasını gordum shardı 50 m ye de gordum 300 m yede şuanki piyasa Beramusta 90m 130 m arası neyse konumuza gelelim.Ben SBS sınavı bittikten sonra artık KO ya başlamak istiyorum ve charı şimdiden ayarladım.Serverım BERAMUS.Para sıkıntım yok.Ardream char diziyorum.Sağlam olacak bana bir iki item önerirmisiniz Mesela kısaltmaları kullanırken ROL fılan onları da açabilirseniz iyi olur Şimdiden teşşekür ederim iyi forumlar dilerim
Kardeşim ilk olarak boşuna başlama bence.
Neden dersen başladıgın sw zaten kendini aşmış bi sw öyle shard +8 ve chitin set +8 le iş yapılacak bi yer değil.
Millet +2 Takı larla geziyor.Sağlam bi çar diziceksin milyarın olucak.
Bana kalırsa hiç başlama he inle bi tavsiye istersen özel mesaj at , beramus eski sv ve oynanmaz.
Oyun çok değişti.
Neden dersen başladıgın sw zaten kendini aşmış bi sw öyle shard +8 ve chitin set +8 le iş yapılacak bi yer değil.
Millet +2 Takı larla geziyor.Sağlam bi çar diziceksin milyarın olucak.

Bana kalırsa hiç başlama he inle bi tavsiye istersen özel mesaj at , beramus eski sv ve oynanmaz.
Oyun çok değişti.

Sence artık knıght oynanmaz mı.yoksa oynancak sw varsa oraya baslıyak
