kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Kursat :))

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KralWedaaT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 387

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

İlk oalrak KraLWedaT nicki bizim değilmiş ona değinicem. Gerçek KralWedaT selçukdur ve ben kardeşiyim :) Ve KraLWedaT ın biz olduğumuzu ADMİN PEACEMACKERS ZEYN0 Ve biçok admınler bılıyor. :) 2. Konuda Ben bu çocuğa bieşy yapamazmışım? :) Az zaman bekle şu destek açılsın kursat seni tek tek banlatmazsam bu oyunda insan değilim :) Ve bu akdar açık ve net söylüyorum senı banlatmazsam adam değilim :). Daha oyunda1 senedır göze batıyon? 1 Sene bıle değil 8 ay :) 2008 WeDaaT 2010 KraLWedaT 2011 KraLVedaT 2012-2013 KraLWedaaT Yenı değildir :) Benım kım oldugumu KursatMurat berkcan samet yanı harry ve zeyna çok iyi biliyor. 3. Konuya değinirsek. ADMİN KRALWEDATI NEDENMI BANLADI? YAPTIĞIM SAHTE SS LERDEN DOLAYI BANLADI VE DAİMA HAKLILARDIR Bİ İTİRAZ ETMEYE HAKKIM YOKTUR. @admin; Yada @zeyn0; KraLWedaaT AsKImIcIn neden ban yedıklerını analtırsanız sevınırım. Bu oyundakı atarlı konusmalara gelınce Rıdvan veledınden yanı paınt keshden en ufakda olsa korkum yok adam olsadı çıakrdı karşıma kostebek rıdvan :) Ismın yerım bellıdır daıma beklerım. BYGURSEL58 oalyına gelınce benı banlatmadı onlar oyunda dediğiniz gibi bi olay değildir. Ben onu banlattım ve sonra haşır neşır olduk. Buna çok yuk ettınız anlatayım dedım :) Kursat sizi banaltmakdan kolay hiçbişey yokdur bılıyosun sende bede mmomt2 de iyi bılıyor :) Varsa ıtırazın alta yazarsın 12 yasında çocukla uğraşmama değmezdı ama napalım artık. ZEYN0 YADA ADMINDEN CEVAP BEKLEMEKDEYIM.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst