HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İlk oalrak KraLWedaT nicki bizim değilmiş ona değinicem. Gerçek KralWedaT selçukdur ve ben kardeşiyim
Ve KraLWedaT ın biz olduğumuzu ADMİN PEACEMACKERS ZEYN0 Ve biçok admınler bılıyor.
2. Konuda Ben bu çocuğa bieşy yapamazmışım?
Az zaman bekle şu destek açılsın kursat seni tek tek banlatmazsam bu oyunda insan değilim
Ve bu akdar açık ve net söylüyorum senı banlatmazsam adam değilim
. Daha oyunda1 senedır göze batıyon? 1 Sene bıle değil 8 ay
2008 WeDaaT 2010 KraLWedaT 2011 KraLVedaT 2012-2013 KraLWedaaT Yenı değildir
Benım kım oldugumu KursatMurat berkcan samet yanı harry ve zeyna çok iyi biliyor. 3. Konuya değinirsek. ADMİN KRALWEDATI NEDENMI BANLADI? YAPTIĞIM SAHTE SS LERDEN DOLAYI BANLADI VE DAİMA HAKLILARDIR Bİ İTİRAZ ETMEYE HAKKIM YOKTUR. @admin; Yada @zeyn0; KraLWedaaT AsKImIcIn neden ban yedıklerını analtırsanız sevınırım. Bu oyundakı atarlı konusmalara gelınce Rıdvan veledınden yanı paınt keshden en ufakda olsa korkum yok adam olsadı çıakrdı karşıma kostebek rıdvan
Ismın yerım bellıdır daıma beklerım. BYGURSEL58 oalyına gelınce benı banlatmadı onlar oyunda dediğiniz gibi bi olay değildir. Ben onu banlattım ve sonra haşır neşır olduk. Buna çok yuk ettınız anlatayım dedım
Kursat sizi banaltmakdan kolay hiçbişey yokdur bılıyosun sende bede mmomt2 de iyi bılıyor
Varsa ıtırazın alta yazarsın 12 yasında çocukla uğraşmama değmezdı ama napalım artık. ZEYN0 YADA ADMINDEN CEVAP BEKLEMEKDEYIM.
Ve KraLWedaT ın biz olduğumuzu ADMİN PEACEMACKERS ZEYN0 Ve biçok admınler bılıyor.
2. Konuda Ben bu çocuğa bieşy yapamazmışım?
Az zaman bekle şu destek açılsın kursat seni tek tek banlatmazsam bu oyunda insan değilim
Ve bu akdar açık ve net söylüyorum senı banlatmazsam adam değilim
. Daha oyunda1 senedır göze batıyon? 1 Sene bıle değil 8 ay
2008 WeDaaT 2010 KraLWedaT 2011 KraLVedaT 2012-2013 KraLWedaaT Yenı değildir
Benım kım oldugumu KursatMurat berkcan samet yanı harry ve zeyna çok iyi biliyor. 3. Konuya değinirsek. ADMİN KRALWEDATI NEDENMI BANLADI? YAPTIĞIM SAHTE SS LERDEN DOLAYI BANLADI VE DAİMA HAKLILARDIR Bİ İTİRAZ ETMEYE HAKKIM YOKTUR. @admin; Yada @zeyn0; KraLWedaaT AsKImIcIn neden ban yedıklerını analtırsanız sevınırım. Bu oyundakı atarlı konusmalara gelınce Rıdvan veledınden yanı paınt keshden en ufakda olsa korkum yok adam olsadı çıakrdı karşıma kostebek rıdvan
Ismın yerım bellıdır daıma beklerım. BYGURSEL58 oalyına gelınce benı banlatmadı onlar oyunda dediğiniz gibi bi olay değildir. Ben onu banlattım ve sonra haşır neşır olduk. Buna çok yuk ettınız anlatayım dedım
Kursat sizi banaltmakdan kolay hiçbişey yokdur bılıyosun sende bede mmomt2 de iyi bılıyor
Varsa ıtırazın alta yazarsın 12 yasında çocukla uğraşmama değmezdı ama napalım artık. ZEYN0 YADA ADMINDEN CEVAP BEKLEMEKDEYIM.
Moderatör tarafında düzenlendi:
