mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Yorum Silinmesi Datasunucu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan halegna00
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 851
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ben Datasunucudan 3 aydır server aldım ve yönetiyordum..Düne kadar 4 gündür siteme erişim , kayıt olma ve foruma giriş yoktu..+100lerde olan serverim 4 gün sonra açtılar ve 2 gündür +20 olmadı..Bende site kapalı oldugu için datasunucunun tanıtım konusuna yorum yazmıştım ve birkaç kişi ama bugün baktım ki bütün kötü yorumlar silinmiş ve kusursuz bir firmaymış gibi sadece iyi yorum yapanların yorumları kalmış neden silindiğini öğrenebilirmiyim..Yorumumun silindiği konu aşağıda ve silinen yorumlarda tahmini olarak sayfa 169 dan sonra.

http://www.turkmmo.com/metin2-vps-dedicated-game-hosting/2413442-datasunucu-~-tum-paketlerde-org-alan-169.html
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

hosting firmalarıyla ilgili şikayetlerinizi hostingin tanıtım konusundan değil
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

bu bölümden yapmanız gerekiyor

Sizden sonra açıklama yapıyorum kusura bakmayın.

Buraya konu açmanızın artık belirli amaçları olduğunu düşünüyorum.Ya amacınız forumu kötülemek ya görevlilerin hatalarını yanlışlarını bulmak veya firmayı karalamak kimse kusura bakmasın buraya konu açıyorsunuz belli bir amaçla işinize gelince yöneticilere mesaj atmasını biliyorsunuz profillerine 5'er dakıka arayla yazıyorsunuz ama iş bazı noktalara gidince buraya konu açıp birilerini karalıyorsunuz.Senin şikayetin varsa adam akıllı konunu açarsın bizde gerekeni yaparız kim şikayet konusu açtı da ilgilenmedik kimin hakkını aramadık ? Eğer sizin şikayetden amacınız gidip firmaların tanıtım konularına yorum atıp milletin ekmeğiyle oynamasak amacınız şikayet falan değildir.Şikayet bölümünü boşuna açılmadı.Ben yaptığımın arkasındayım her zaman bir daha yazarsan bir daha silerim benim için değişen bir şey yok şikayetin varsa konunu açarsın hakkını ararsın yoksa milletin ekmeğiyle oynayarak bir yere varamazsınız biz size dedik mi datasunucu veya herhangi bir sunucu hakkında açılan bir şikayet konusu kapatılacak diye ? Demedik zaten diyecek kadar onursuz insanlar değiliz halen bizi bazı kefelere koyma derdindesiniz.441 mesajı olan üye 2011'de üye olmuş bazı şeyleri bilmesi gerekiyor düşüncesindeyim bizlere mesaj atarsan zaten gereken cevapları veririz siz halen buralara konu açıp birilerini lekeleme derdindesiniz kendi adıma şunu söylemek istiyorum hosting bölümünde bize karşı yapmadığınız kalmadı şikayetlerde ne adamlığımız kaldı ne şerefimiz kaldı ne de onurumuz sizin bana veya diğerlerine bir şey demeniz beni hiç ilgilendirmiyor ben kendimi bilen bir insanım ne yaptığımı ne ettiği bilen biriyim Allah'a şükür kimseden gizli birşeyim yok neysem oyum arkamızdan iş çevirmeye devam olursa da benim hakkımda ve diğer görevliler hakkında bu saatten sonra kimsenin yanına kalmaz öyle banla falan hakkım neyse sonuna kadar ararım.Başka forumlarda bizleri kötülüyorsunuz ondan sonra gelip burada satış yapıyorsunuz veya şikayet konusu açıyorsunuz ne yaptığınız ne yapmak istediğiniz beni zerre kadar ilgilendirmiyor ben kendimi ne yaptığımı bilen biriyim şimdi nerede kötülemek istiyorsanız gidip orada kötüleye bilirsiniz.Bu konuşmanın hepsini üzerine alınma senin sayende genel bir açıklama yapma fırsatı buldum.Allah'a emanet olun.
hosting firmalarıyla ilgili şikayetlerinizi hostingin tanıtım konusundan değil
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

bu bölümden yapmanız gerekiyor
Kimsenin yaptığı iş seni ilgilendirmez fakat ben yinede işlemi yapan arkadaşıma yönlendiriyorum ve konuyu kapatıyorum , gerekli cevabı verecektir.
@erdemaa;
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
hosting firmalarıyla ilgili şikayetlerinizi hostingin tanıtım konusundan değil
http://www.turkmmo.com/metin2-vps-dedicated-sikayetleri/

bu bölümden yapmanız gerekiyor

Sizden sonra açıklama yapıyorum kusura bakmayın.

Buraya konu açmanızın artık belirli amaçları olduğunu düşünüyorum.Ya amacınız forumu kötülemek ya görevlilerin hatalarını yanlışlarını bulmak veya firmayı karalamak kimse kusura bakmasın buraya konu açıyorsunuz belli bir amaçla işinize gelince yöneticilere mesaj atmasını biliyorsunuz profillerine 5'er dakıka arayla yazıyorsunuz ama iş bazı noktalara gidince buraya konu açıp birilerini karalıyorsunuz.Senin şikayetin varsa adam akıllı konunu açarsın bizde gerekeni yaparız kim şikayet konusu açtı da ilgilenmedik kimin hakkını aramadık ? Eğer sizin şikayetden amacınız gidip firmaların tanıtım konularına yorum atıp milletin ekmeğiyle oynamasak amacınız şikayet falan değildir.Şikayet bölümünü boşuna açılmadı.Ben yaptığımın arkasındayım her zaman bir daha yazarsan bir daha silerim benim için değişen bir şey yok şikayetin varsa konunu açarsın hakkını ararsın yoksa milletin ekmeğiyle oynayarak bir yere varamazsınız biz size dedik mi datasunucu veya herhangi bir sunucu hakkında açılan bir şikayet konusu kapatılacak diye ? Demedik zaten diyecek kadar onursuz insanlar değiliz halen bizi bazı kefelere koyma derdindesiniz.441 mesajı olan üye 2011'de üye olmuş bazı şeyleri bilmesi gerekiyor düşüncesindeyim bizlere mesaj atarsan zaten gereken cevapları veririz siz halen buralara konu açıp birilerini lekeleme derdindesiniz kendi adıma şunu söylemek istiyorum hosting bölümünde bize karşı yapmadığınız kalmadı şikayetlerde ne adamlığımız kaldı ne şerefimiz kaldı ne de onurumuz sizin bana veya diğerlerine bir şey demeniz beni hiç ilgilendirmiyor ben kendimi bilen bir insanım ne yaptığımı ne ettiği bilen biriyim Allah'a şükür kimseden gizli birşeyim yok neysem oyum arkamızdan iş çevirmeye devam olursa da benim hakkımda ve diğer görevliler hakkında bu saatten sonra kimsenin yanına kalmaz öyle banla falan hakkım neyse sonuna kadar ararım.Başka forumlarda bizleri kötülüyorsunuz ondan sonra gelip burada satış yapıyorsunuz veya şikayet konusu açıyorsunuz ne yaptığınız ne yapmak istediğiniz beni zerre kadar ilgilendirmiyor ben kendimi ne yaptığımı bilen biriyim şimdi nerede kötülemek istiyorsanız gidip orada kötüleye bilirsiniz.Bu konuşmanın hepsini üzerine alınma senin sayende genel bir açıklama yapma fırsatı buldum.Allah'a emanet olun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst