HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Turkkmmo ve Turkmmo okuyucalı , Ben Darkrobitteki çarıma giremiyorum server Global amerika 3 çarım bu serverde 2 Aydır girmiyorum Ve externalHome&loginError=calmDown Diyor ,, Nie Lütfen Yardımcı olursanız , aLLah rızası için Ltfen ... :l04:
Bu hatayı ilkkez görüyorum. Kelimenin anlamından bi tahminde bulunayım.
Hakaret içerikli herhangi bir pilot profili mesajı veya resmi,
Hakaret içerikli gemi veya pet adı,
Supporta veya CM lere hakaret mesajı vs. birşeyden dolayı max 2 hafta banlanmış olabilir. Eğer böyle birşey yok ise ID numaranız ile supporta ticket atmayı deneyebilirsiniz.
Bir forumda da bunun Perma-ban olduğu yazıyor. Yani Hesabınız Kapatılmış olabilir.
Hakaret içerikli herhangi bir pilot profili mesajı veya resmi,
Hakaret içerikli gemi veya pet adı,
Supporta veya CM lere hakaret mesajı vs. birşeyden dolayı max 2 hafta banlanmış olabilir. Eğer böyle birşey yok ise ID numaranız ile supporta ticket atmayı deneyebilirsiniz.
Bir forumda da bunun Perma-ban olduğu yazıyor. Yani Hesabınız Kapatılmış olabilir.
Son düzenleme:
Çarımda İnternational Eror Hatası alıyorum ! BanLanmadı ne bot yada CM Lere hakaret etmedim , Çarıma 2 aydır giremediğim için ID Numarasınıda bilemiyorum , Yalnızca AD Global amerika 3 de olduğunu biliyorummm !!!!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 793
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 327
