HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben wolfteam russia yükledim ıd ımı ve şifremi yazdım directx 8.1 hatası veriyo böle (error initiolizing the renderer. ln order to play wolfteam you must have directx 8.1 installed) böle hata veriyo lütfen bi yardım edin russia yı bi oynamak istiyorum işlemcim vista
ben wolfteam russia yükledim ıd ımı ve şifremi yazdım directx 8.1 hatası veriyo böle (error initiolizing the renderer. ln order to play wolfteam you must have directx 8.1 installed) böle hata veriyo lütfen bi yardım edin russia yı bi oynamak istiyorum işlemcim vista
Ekran kartını güncelle veya DirectX İndir
tmm beyler directx 9.0 yaptım günçelledim
Sorun çözüldügüne göre kapatılmıştır.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 6K
