xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

En iyi + basma kendi buluum!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan turkmmo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

:ka12: evet arkadaslar simdi size nasıl + basılır ama yakmadan onu öğretcem

1. BİR TANE EZİK İTEM ALIN
2.ONA DEMİRCİ TERİNİ SİLDİKTEN SONRA + BASIN YAVAS BİLGİ EKRANI GELİRSE YANİ 'NESNENİN YÜKLESMESİ BASARILI' DİYE MESAJ GELECEK TİR EĞER O HIZLI GELİR SE
ASIL İTEMİNİZ (ÖRNEĞİN ASLAN KATLEDEN) + BASILCAK YAVAS GELİRSE YANACAK YADA +3 FİLAN BASARKENYANCAK DEMEK

--SİMDİ GELDİK ASIL KONUYA--
Arkadas lar bu dediğim 2 seyi cok iyi anladık tan sonra aşağıdaki uygulayın.
1.ASIL İTEMİ DEMİRCİYE VERİN (FARZ EDELİM EZİK İTEM YANMADI)
ONA DEMİRCİ ANINI(YANİ TERİNİ)
SİLDİKTEN SONRA CTRL+ALT TUSUNA BASIP + BASIN.....
VEEEEE ASIL BOMBAAA İTEMİNİZ HEM YANMADI HEMDE + BASILDI :m08:
KANIT : Ben bu sekilde +9 kesis +8 bambu +4 gence ejder takım +7 abanoz küpe +6 gümüs bilezik+7 gümüs bilezik +5 dolunay kılıçı bastım DAHA BASCAKTIM DA YANG KALMADI:m08::m08:

----KESİNLE BEN YAPTIK PİTAYA DA BENİ BULA BİLİRSİNİZ --

NOT: GM LER BU BİR HİLE DEĞİL BİR + BASMA TEKNİĞİ :cool:

SS LERİ EN KISA ZAMNDA KOYUCAM ---
İNANMAYAN LARI
-TRAMOLA CHUNJO
-PİTAYA CHUNJO

BEKLİYORUM!!


+REP PLEASE!!!!!!!
KONU SABİTLENsin PLEASE!!!!

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst