HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Nasıl olsa bu bir geyik konusu evet arkadaşlar sizce yılbaşı günah'mıdır ?
Evet veya Hayır ve sebebi
Bence hayır çünkü Yılbaşına girme sevinci bu neresi günah deniliyor anlamıyorum diyorlar ki ; 100 Yıl önce Atalarımız yılbaşını kutluyor'muydu tabiki hayır ancak kim kutluyordu ki ? Yani yılbaşı günah değildir ancak şunlar günahtır fazla eğlenirsen ( +18 ) insanları fazla rahatsız edersen bunlar zaten normal günlerde de geçerlidir ?
Karşı veya aynı yorumlarınız varsa söyleyebilirsiniz
Ancak Forum Kurallarını uygun bir şekilde yorum atınız kavga çıksın istemeyiz
İyi Forumlar İyi Günler Turkmmo
Evet veya Hayır ve sebebi
Bence hayır çünkü Yılbaşına girme sevinci bu neresi günah deniliyor anlamıyorum diyorlar ki ; 100 Yıl önce Atalarımız yılbaşını kutluyor'muydu tabiki hayır ancak kim kutluyordu ki ? Yani yılbaşı günah değildir ancak şunlar günahtır fazla eğlenirsen ( +18 ) insanları fazla rahatsız edersen bunlar zaten normal günlerde de geçerlidir ?
Karşı veya aynı yorumlarınız varsa söyleyebilirsiniz
Ancak Forum Kurallarını uygun bir şekilde yorum atınız kavga çıksın istemeyiz

İyi Forumlar İyi Günler Turkmmo
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 23
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 32
