HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Afız Kardes Sen Burda Konusmana Gerek Yok 5-3 yendin istersen foruma at umrumda olmaz 5-0 lık bir wsyi koydum rezil etmek için değil siz 2 kişi dalıyordunuz çölde sen ne konusuyorsun ws attık 2 nizden birini 5-0 kesdim 5-3 lük wsyide koy afız umrumda değil bide sanane ben o adamla muhattap oluyorum sana noluyor bir itiraz yapcak kişi varsa o da benim rakibim yapabilir bundan sanane herseye karısma kendi wsni koy benim umrumda olmaz !
Afız Kardes Sen Burda Konusmana Gerek Yok 5-3 yendin istersen foruma at umrumda olmaz 5-0 lık bir wsyi koydum rezil etmek için değil siz 2 kişi dalıyordunuz çölde sen ne konusuyorsun ws attık 2 nizden birini 5-0 kesdim 5-3 lük wsyide koy afız umrumda değil bide sanane ben o adamla muhattap oluyorum sana noluyor bir itiraz yapcak kişi varsa o da benim rakibim yapabilir bundan sanane herseye karısma kendi wsni koy benim umrumda olmaz !
Ben ss almam ama orda sen rezil ettiğini yazmışsın adam seni orda 5-0 kaybederek tebrik etmiş sende orda rezil etiğini yazmışsın!!!
Ayıp değilmi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 36
- Görüntüleme
- 428
- Kilitli
- Cevaplar
- 21
- Görüntüleme
- 563
- Kilitli
- Cevaplar
- 28
- Görüntüleme
- 377
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 66
- Kilitli
- Cevaplar
- 49
- Görüntüleme
- 626

