HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[TABLE="class: tborder, width: 100%, align: center"]
[TR]
[TD="class: alt2, width: 175, bgcolor: #000000"]
Forum acemisi
Üyelik Tarihi: 04.07.2010
Mesajlar: 5
[/TD]
[TD="class: alt1, bgcolor: #011925"]
Adminler Cm Ler Yalvariorum Isyandayim
abilerim hesabıma girmisler spota küfür etmişler 14 gün ban aldım spot acmıor
yalvarıorum yardım edin ben küfür etmedim ama benim hesapda etmisler
İD:49020910
ben sucsuzum şifremi kimseye solemedim we sifremi degistirdim lütfen adalet yerini bulsun
hesabı acamıoruz diorsanız barı gününü düsürtür yalwarıorum[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
iiisssiiiyyaaaaannn :m08::m08::m08::m08::m08:
[TR]
[TD="class: alt2, width: 175, bgcolor: #000000"]
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Forum acemisi
Üyelik Tarihi: 04.07.2010
Mesajlar: 5
[/TD]
[TD="class: alt1, bgcolor: #011925"]
abilerim hesabıma girmisler spota küfür etmişler 14 gün ban aldım spot acmıor
yalvarıorum yardım edin ben küfür etmedim ama benim hesapda etmisler
İD:49020910
ben sucsuzum şifremi kimseye solemedim we sifremi degistirdim lütfen adalet yerini bulsun
hesabı acamıoruz diorsanız barı gününü düsürtür yalwarıorum[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
iiisssiiiyyaaaaannn :m08::m08::m08::m08::m08:
Son düzenleme:
Yazık olmuş arkadaşlar keşke vermeseydiniz boting de bu olaylara yabancıda değiliz aslında biraz dikkatte gerekli Arkadaşa katılıyorum babana bile güvenmeyecen pc oynamasın diye boşaltır valla :m08:
[TABLE="class: tborder, width: 100%, align: center"]
[TR]
[TD="class: alt2, width: 175, bgcolor: #000000"]Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Forum acemisi
Üyelik Tarihi: 04.07.2010
Mesajlar: 5
[/TD]
[TD="class: alt1, bgcolor: #011925"]Adminler Cm Ler Yalvariorum Isyandayim![]()
abilerim hesabıma girmisler spota küfür etmişler 14 gün ban aldım spot acmıor
yalvarıorum yardım edin ben küfür etmedim ama benim hesapda etmisler
İD:49020910
ben sucsuzum şifremi kimseye solemedim we sifremi degistirdim lütfen adalet yerini bulsun
hesabı acamıoruz diorsanız barı gününü düsürtür yalwarıorum[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
iiisssiiiyyaaaaannn :m08::m08::m08::m08::m08:
bu yazıyı nasıl böle yaptın kardeş ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 690
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 781
