Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

IamLonely sahtekarlıgı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SilwerLIIon76
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 23
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[TABLE="class: tborder, width: 100%, align: center"]
[TR]
[TD="class: alt2, width: 175, bgcolor: #000000"]
Forum acemisi

Üyelik Tarihi: 04.07.2010
Mesajlar: 5


[/TD]
[TD="class: alt1, bgcolor: #011925"]
icon1.gif
Adminler Cm Ler Yalvariorum Isyandayim


abilerim hesabıma girmisler spota küfür etmişler 14 gün ban aldım spot acmıor

yalvarıorum yardım edin ben küfür etmedim ama benim hesapda etmisler



İD:49020910




ben sucsuzum şifremi kimseye solemedim we sifremi degistirdim lütfen adalet yerini bulsun


hesabı acamıoruz diorsanız barı gününü düsürtür yalwarıorum[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

iiisssiiiyyaaaaannn :m08::m08::m08::m08::m08:
 
Son düzenleme:
Yazık olmuş arkadaşlar keşke vermeseydiniz boting de bu olaylara yabancıda değiliz aslında biraz dikkatte gerekli Arkadaşa katılıyorum babana bile güvenmeyecen pc oynamasın diye boşaltır valla :m08:
 
[TABLE="class: tborder, width: 100%, align: center"]
[TR]
[TD="class: alt2, width: 175, bgcolor: #000000"]
Forum acemisi

Üyelik Tarihi: 04.07.2010
Mesajlar: 5


[/TD]
[TD="class: alt1, bgcolor: #011925"]
icon1.gif
Adminler Cm Ler Yalvariorum Isyandayim


abilerim hesabıma girmisler spota küfür etmişler 14 gün ban aldım spot acmıor

yalvarıorum yardım edin ben küfür etmedim ama benim hesapda etmisler



İD:49020910




ben sucsuzum şifremi kimseye solemedim we sifremi degistirdim lütfen adalet yerini bulsun


hesabı acamıoruz diorsanız barı gününü düsürtür yalwarıorum[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

iiisssiiiyyaaaaannn :m08::m08::m08::m08::m08:


bu yazıyı nasıl böle yaptın kardeş ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst