HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ageis birçok açıdan iyi bir gemi yada 2. hangar alarak ageis koyabilirsin ...
arkadaslar sız olsanız hangısını alırdınız ??
Aegis
Goli tasarım
Goli tasarım ise hangı tasarım oldugunuda soylersenız iyi olur....
aegis alıp eğer apis veya zeusunuz yok ise ve uriniz var ise sansınızı deneyin derim kutularda
aegis alıp eğer apis veya zeusunuz yok ise ve uriniz var ise sansınızı deneyin derim kutularda
katlyıcı aldım ılk gunu 200 k oldu sımdıden
para var veya Citadel mı alsam ?Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 111
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 486
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 371
