HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaslar rankı ilk 10 da olan clanlardan birindeydim ama bildiginiz gibi o clanlar oyunu fazla ciddiye aliyorlar o yüzden 3-4 arkadaş clan açtık oyunu oyun olduğu için oynuyoruz, oyundan zevk almaya bakiyoruz gelmek isterseniz buyrun gelin rutbeniz uk4 e girmeye yetsin yeter (stef sergenant) sürekli uk4 de oynadiğimizdan beraber oynariz(rank düsük doğal olarak, zaten rank için clan açmadik)
link budur arkadaşlar gelecek arkadaşlara kapimiz açıktır
clana istek yolluyacak arkadaşlar:
hack kullanıyosanız
yasınız 15ten küçükse
ts3 kullanmıyosanız clana boşuna istek atmayın lütfen
link budur arkadaşlar gelecek arkadaşlara kapimiz açıktır
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
clana istek yolluyacak arkadaşlar:
hack kullanıyosanız
yasınız 15ten küçükse
ts3 kullanmıyosanız clana boşuna istek atmayın lütfen
Son düzenleme:
[K]ara[H]afız h.olsun
klanin bu klana gitmek istiyern varsa durmasin klan baskani iyi nir kisidir
klanin bu klana gitmek istiyern varsa durmasin klan baskani iyi nir kisidireywallah kardesim saol oyun nicki neydi ? ve sende gel clana ?[K]ara[H]afız h.olsunklanin bu klana gitmek istiyern varsa durmasin klan baskani iyi nir kisidir

Benim clan senin clanı yeneeer ! Gel maç yapak yiyosa eğer tabiii 
Micro Clan Server'e gel hadi Sarsarım seni !!!
Eşşek Herif 
Kerem abi hepinizi dövecek o tam 15 yaşında 


Micro Clan Server'e gel hadi Sarsarım seni !!!
Eşşek Herif 
Kerem abi hepinizi dövecek o tam 15 yaşında 

problemin nedir?Benim clan senin clanı yeneeer ! Gel maç yapak yiyosa eğer tabiiiMicro Clan Server'e gel hadi Sarsarım seni !!!
Eşşek Herif
Kerem abi hepinizi dövecek o tam 15 yaşında
![]()

Son düzenleme:
