HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkdaşlar ekde böyle leo flan çarınız varsa hediye edermisiniz nolur yalvarırım bende size her namazımda her kuran okuyuşumda duva edecem çarım gitti nolur ama sakın hırsız diye düşünmeyin isterseniz vermeyin ama veririseni mutlu olurum hatta havalara uçarım
Kardeşim,Leo Çok istiyorsan
oyuna yeniden başla 10 bin uri veriyor,Sonra x1'e koy bota 15 bin olsun al leo
Kimse vermez bence 
oyuna yeniden başla 10 bin uri veriyor,Sonra x1'e koy bota 15 bin olsun al leo
Kimse vermez bence 
yok sade leo değil bi içinde 12 - 13 lf3 olan flan yani abi sen çekiişten kazandığını versene sende vardır başka
Bayram Harçlığın,Olsun Vereyim Ozaman,Ö.m Bak arkadaşım.yok sade leo değil bi içinde 12 - 13 lf3 olan flan yani abi sen çekiişten kazandığını versene sende vardır başka
Bayram Harçlığın,Olsun Vereyim Ozaman,Ö.m Bak arkadaşım.
Helal olsun Sen Vermeseydin Ben Verecektim Valla
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 49
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 23K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 302
- Görüntüleme
- 90K
