Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

KooŞ hack e gell

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan destros99
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 337
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

POINTBLANK WALL HACK

*Full Wallhack

*FUll ESP

*CROSSHAİR

*No smoke (sis bombası patlasa bile sisten etkilenmezsiniz)

*Set damage

*Aimbot (Ama kullanmayın ekran kararıyor

*Fast plant+Defuse Bom

*Accuracy

*Anti banned: AUTO ON

*Auto illegal:AUTO ON

*VE FAZLASI

WİNDOWS 7 VE VİSTALAR YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIRSINLAR

Link :

Alternatif Link :

Kurulumu///////***\\\\\\\

Rardakileri masaüstüne çıakrın
CitNyot.dll yi point blanka atın
Hileyi açın
PBLauncheri açın başlata tıklayın

Bekleyin hile aktif olucaktır
Eğer hile ekrana gelmezse INSERT TUŞU İLE MENÜ GELİR.[/b]

Vİrüs varsada zararsızdır. Ben bunu 1 haftadır kullanıyorum. Hiç zararını görmedim.

Resim1:

Resim2:

(Oyun İçi Görüntü)Resim3:

Arkadaşlar menü gelmiyor diyorlar. Windows 7 ler ve vitalar yönetici olarak çalıştırıcaklar!!!

Kanıt resim:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular

Geri
Üst