mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

alpha yapabilirmiyim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kerem631
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 345
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar alpha yapabilirmiyim yha ne zamandır bekliyorum ama yapcağımdan emin değilim:
Goli
1 iris 5 flax
16lf3 12 bo2 sanırsam 13 olabilir gerisi bo1
full g7900 en iyisi hızdan
toplam promeiumlu 170k kalkan can oluyor nasıl bir konfi yapmam lazım söylermisiniz
bu arada kapıdasınız mesela kapdan çıkınca 3-1 e mesela can gidiyormu ?
 
Merak etmeyin , Biraz uğraşsanızda Kapıyı yapabilirsiniz.

Konfi ve Diğer sorunuza cevap veremiyorum , Uzun zamandır Kapı yapmadım.Yanlış bilgilendirmek istemem
 
arkadaşlar alpha yapabilirmiyim yha ne zamandır bekliyorum ama yapcağımdan emin değilim:
Goli
1 iris 5 flax
16lf3 12 bo2 sanırsam 13 olabilir gerisi bo1
full g7900 en iyisi hızdan
toplam promeiumlu 170k kalkan can oluyor nasıl bir konfi yapmam lazım söylermisiniz
bu arada kapıdasınız mesela kapdan çıkınca 3-1 e mesela can gidiyormu ?
bence kapıyı çok rahat yaparsınız bölümü bitirince 2 kapı geliyor soldaki sonraki bölüme geçmek için sağdaki ana haritaya ışnlanmak için ana haritaya giderseniz can gitmez konfide kasılma konisinde yapın

İYİ FORUMLAR
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst