HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
admin
forumda yeteri kadar açıklama yaptım.
Bakım yapacağız yakında düzelecek sorunların çoğu.
Diğer konularda zaten gerekeni yazmışlar. mobil ödemede %40 mobil ödeme firması kesiyor kalanında %38ini vergi olarak devlete veriyoruz zaten.
Kraliyet zırhlarının ticarete koydurmayı düşünmüyoruz
sayın admin bole bi cvp yazmıssınızz bakım olacak demişsniz we bu bakım bi an once olsun lütfennn herkez sıkıldıı bakımı bklemekten bu dünyada en sıkıcı şey ne dir biliomusunuz.. oyle çaresizce beklemektirr yani beklemekten başka bi sıkıcı olay yokturr bu bi oyunda beklemek deil dünyada ne olursa olsun her konudaa beklemek çok sıkıcıdırr elbet bi olayda sizde bole uzun bi zaman beklmişşsinizdrr yani beklemek ii deill bir an once bakımı yapında çarlar bugdan çıksın şu yaz donemine kadar herkez bug la sorun yasıor yanii onceden hiç bole deildi su yaz donemnde bug sorun çok olmaya başladı lütfen bi çare bulunn we bakım yapın bir an once çarlarmız bugdan çıksınnn LÜTFEN!!!!!!
forumda yeteri kadar açıklama yaptım.
Bakım yapacağız yakında düzelecek sorunların çoğu.
Diğer konularda zaten gerekeni yazmışlar. mobil ödemede %40 mobil ödeme firması kesiyor kalanında %38ini vergi olarak devlete veriyoruz zaten.
Kraliyet zırhlarının ticarete koydurmayı düşünmüyoruz
sayın admin bole bi cvp yazmıssınızz bakım olacak demişsniz we bu bakım bi an once olsun lütfennn herkez sıkıldıı bakımı bklemekten bu dünyada en sıkıcı şey ne dir biliomusunuz.. oyle çaresizce beklemektirr yani beklemekten başka bi sıkıcı olay yokturr bu bi oyunda beklemek deil dünyada ne olursa olsun her konudaa beklemek çok sıkıcıdırr elbet bi olayda sizde bole uzun bi zaman beklmişşsinizdrr yani beklemek ii deill bir an once bakımı yapında çarlar bugdan çıksın şu yaz donemine kadar herkez bug la sorun yasıor yanii onceden hiç bole deildi su yaz donemnde bug sorun çok olmaya başladı lütfen bi çare bulunn we bakım yapın bir an once çarlarmız bugdan çıksınnn LÜTFEN!!!!!!
