HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Bu Sv İyice Boşalmış Son Zamanlarda SAKIN Ola Edit Çekiyim Demeyin Çok Pişman Olursunuz Aynen Benim Gibi 2 Aya Kalmaz İyice Boşalır.
O kadar Emek Veriyoruz Boş Yere Bi Hiç Uğruna. Burası Artık Çok Kalitesiz Alt Seviye Bir Server Oldu. Buglu İtemler , Günler Süren Bakımlar , Bakımların Ardından Hiçbi Düzelme Olmaması , 10 Gün Süren Bug Sorunları Oyuncuları Bıktırdı. Tanıdığım Çoğu Kişi Oyunu Bırakmış. Ben Metin2 Siz Duramam Diyorsanız Tr Oynayın. Mehmetçik Beklerim
Tr de Bir Bakım En fazla 45 Dakika Sürüyor. Çok Bot Var Diyorsanız Artık Avcı GM ler Var Hergün Botları Avlıyorlar. Gözlerimle Şahit Oldum . Üstelik Burada SS Alıyoruz Adamlar 1 Hafta Daha Takılıyolar Boşuna SS alıyoruz Tr De GM Yakalarsa Anında MSN Ban. SS Alınırsa Ertesi Gün Ban. Burada Bana Küfür Edene Küfür Ettim 15 Gün Banlanmam Gerekiyordu 2 Ay Oldu Banlanmadım Üstelik Forumda SS Var Ve GM İlgilendim Yazmış. Çok Komik Değilmi
Emeğinize Yazık En Azından Para Yatırmayında Onları Sevindirmeyin Bu İlgisizlikle. Ayrıca Şunuda Söylemek İstedim Benim Buglu İtemle Ticarette Editimi Kaybettim. Foruma Konu Açtım Admine Özel Mesaj At Dediler Attım. 2 Ay Oldu Ses Yok
Admin Başbakan Sanırım Bu Kadar Meşgul Olduğuna Göre
Milleti Kandırmayın. Arkadaşlarım Bunların Oyuncağı Olmayın !
Şimdi Konuyu Kitlerler Hemen
Yada Edit Yaparlar 
O kadar Emek Veriyoruz Boş Yere Bi Hiç Uğruna. Burası Artık Çok Kalitesiz Alt Seviye Bir Server Oldu. Buglu İtemler , Günler Süren Bakımlar , Bakımların Ardından Hiçbi Düzelme Olmaması , 10 Gün Süren Bug Sorunları Oyuncuları Bıktırdı. Tanıdığım Çoğu Kişi Oyunu Bırakmış. Ben Metin2 Siz Duramam Diyorsanız Tr Oynayın. Mehmetçik Beklerim
Tr de Bir Bakım En fazla 45 Dakika Sürüyor. Çok Bot Var Diyorsanız Artık Avcı GM ler Var Hergün Botları Avlıyorlar. Gözlerimle Şahit Oldum . Üstelik Burada SS Alıyoruz Adamlar 1 Hafta Daha Takılıyolar Boşuna SS alıyoruz Tr De GM Yakalarsa Anında MSN Ban. SS Alınırsa Ertesi Gün Ban. Burada Bana Küfür Edene Küfür Ettim 15 Gün Banlanmam Gerekiyordu 2 Ay Oldu Banlanmadım Üstelik Forumda SS Var Ve GM İlgilendim Yazmış. Çok Komik Değilmi
Emeğinize Yazık En Azından Para Yatırmayında Onları Sevindirmeyin Bu İlgisizlikle. Ayrıca Şunuda Söylemek İstedim Benim Buglu İtemle Ticarette Editimi Kaybettim. Foruma Konu Açtım Admine Özel Mesaj At Dediler Attım. 2 Ay Oldu Ses YokAdmin Başbakan Sanırım Bu Kadar Meşgul Olduğuna Göre
Milleti Kandırmayın. Arkadaşlarım Bunların Oyuncağı Olmayın !Şimdi Konuyu Kitlerler Hemen
Yada Edit Yaparlar 
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
HErkes özgür isteyen oynar istemeyen oynamaz Kimsenin kfasına silah dayayıpta oyuna getirmiyoruz oyunun kalitesi de belli bir kac kendınız bılmez abk sabuk konsunca sw kalıtesi düşmüyor.
HErkes özgür isteyen oynar istemeyen oynamaz Kimsenin kfasına silah dayayıpta oyuna getirmiyoruz oyunun kalitesi de belli bir kac kendınız bılmez abk sabuk konsunca sw kalıtesi düşmüyor.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 31
- Görüntüleme
- 3K
