mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Point Blank Tüyolar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Spacey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bomba Haritası Takitikleri

F-Rebels İçin

1.Bomba kurduğunuzda bombanın yakınına pusu kurmayın bombadan çok uzaklaşın (ama sesini duyacak kadar).

2.Eğer C-5'iniz varsa bomba kurduğunuz yere C-5 atın ve uzakta pusu kurun. (Eğer ses kartınız kötü ve oyunda uzağa gittiğinizde bomba sesi duyulmuyorsa ses kartını çıkarıp bilgisayarınızı satın aldığınız bilgisayarcının kafasına atabilirsiniz :P )


3-Destek gelmeden bomba kurmayın. Eğer tek başınıza kaldıysanız bomba kurmayın TDM gibi oynayın.


4-Ayarlardan gölge efektini açın. Gölge efekti kullanabilen bir bakımdan Wall Hack yapmış olur çünkü bazı duvarların arkasındaki gölgeleri görebilirsiniz.


CT-Force için


1- Luxvillede bir arkadaşınızla anlaşıp köşedeki kutuya çıkıp arkadaşınızın başından atlayarak kapının üstünde durabilirsiniz. Ordan gelene geçene HS atarsınız.(ALINTI)


2- Sentry Base de CT Canlanma bölgesindeki karşıya geçmek için bulunan 2 kö
prüden aşağıdaki tentelerden birine atlayıp dış yoldan gelen F-Rebels'leri haklayabilirsiniz. (100% Benim Taktiğim)

TDM Taktikleri


1-Eastern Road'da bıçak maçı yaparsanız düşmanlara aşağıda (Yolda) kapışmak istediğinizi söyleyin. Kabul ederlerse aşağıda otobüse girip kapısına C-5 atın. Giren mahvolur. (100% Benim Taktiğim)


2- Arada bir NG'li silahlar kullanın


3- RPG-7 kullandığınız bir haritada (örn:Saint Mansion) adama değil adamın altına sıkın. Adama doğrudan sıktığınızda füze geçse geçse içinden geçer ve arkasındaki duvara veya başka birşeye çarpar.


4-RPG-7 veya Sniper ile oynanan bir haritada bıçak kullanın. XP ve Puan kazanmak için ideal.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst