noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Yardım (Çok Acemiyim !)V Basic

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan umutkoyuncu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 314

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

DİREK KONUYA DALIYORUM KARDEŞİM PCDEN KALKMIYOR KALKINCA DA BANA ZAMAN KALMIYOR BEN DE ŞÖYLE BİRŞEY DÜŞÜNDÜM PC OTOMATİK BELLLİ BİR ZAMANDA KAPANACAK BELLİ BİR SÜRE DE PC AÇILMAYACAK YANİ MOLA VERDİRECEK BUNU YAPMAK MÜMKÜN DEĞİLSE KİLİTLE GİTSİN MOD DAYI!! AMA YAPILABİLİYORSA YORUM OLARAK TARİF EDİN AKLIMDAN TAM GEÇEN ŞU BEN PC NİN KAÇ SAAT SONRAK KAPANACAĞINI SEÇECEĞİM PC OZAMAN KAPANACAK BİR KUTUCUK DAHA OLACAK ORAYADA NE KADAR SÜRE PC AÇILMAYACAK ONU YAZACAĞIM KAPANINCA O SÜRE KADAR AÇILMAYACAK ŞİMDİDEN TEŞKKÜRLER DAHA PCMDE V BASİC KURULU DEİL O DERECE ACEMİYİM SİZ BANA YOL GÖSTERİN :f08:
 
Kardeşim şunu bilki bilgisayarı kapatınca Visual basic çalışmaz o yüzden bidaha bilgisayar belli bir sürede açılmaz.Ama kapatabilirsin.
 







scaled.php
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst