HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İtem kayıplarım TIKLA bu zamanki bakımda gitti admın biliyor hemen ö.m ile belirtmistim istediklerini.
Ve bunun üzerine bir gelisme olmayınca TIKLA Buradaki konuyu acma gereksinimi duydum.Admınin yine yogun oldugunu düsünerek ve anlayıs göstererek biraz daha bekledim.
Bir onceki konum 13.06.2012 tarihinde acıldı.Her neyse toplam süreci düsünecek olursak 24 gün oldu.Ve bir onceki konuda admının cevabından sonrada ne bir ö.m attı nede bir gelisme oldu.Bu isi hafife almayın admın'ım.Basit bir çar ugruna derdimizi anlatmıyoruz burda tamı tamına 21 saglam editim gitmis.
Ve son olarak bana bekliceksiniz demeyin bana diyinki,su tarihe kadar bekle veya seninle şu gün ilgilenecegim diyin yine anlayıslı olurum!
Ve bunun üzerine bir gelisme olmayınca TIKLA Buradaki konuyu acma gereksinimi duydum.Admınin yine yogun oldugunu düsünerek ve anlayıs göstererek biraz daha bekledim.
Bir onceki konum 13.06.2012 tarihinde acıldı.Her neyse toplam süreci düsünecek olursak 24 gün oldu.Ve bir onceki konuda admının cevabından sonrada ne bir ö.m attı nede bir gelisme oldu.Bu isi hafife almayın admın'ım.Basit bir çar ugruna derdimizi anlatmıyoruz burda tamı tamına 21 saglam editim gitmis.
Ve son olarak bana bekliceksiniz demeyin bana diyinki,su tarihe kadar bekle veya seninle şu gün ilgilenecegim diyin yine anlayıslı olurum!
Son düzenleme:
ufkunprenses konuyu kilitlemeyin lütfen admın yanıt veresiye kadar.
Açık ve net söylüyorum kendi problemini herkesten önde gören kişiler yüzünden sizlerin problemleriyle ilgilenme zamanım gecikiyor adamlar 50 tane pm atıyor ilgileniyim diye. Böylelerini en sona bırakıyorum. Birde birileri var bizimle ilgili her konuda aleyhimize yazıyorlar.
Neyse sonuca gelirsek çoğu kişiye geri döndüm zaten dönmeye devam ediyorum beklemek durumundasınız. Sorun bizden kaynaklı ise zaten mağdur etmeyiz kimseyi
Neyse sonuca gelirsek çoğu kişiye geri döndüm zaten dönmeye devam ediyorum beklemek durumundasınız. Sorun bizden kaynaklı ise zaten mağdur etmeyiz kimseyi
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

