Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Biraz Daha Kendimden Basediyim.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cengo1919
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 154

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Grafiker Logo İmza Tasarim Banner Yapicak Serverinıze Kendi Serveti Kendi Malı Gibi Bakıcak.[GM] Tabi Sizin Yetkiniz de :rolleyes:



Merhaba İyi Günler.. :l04:

Adım: Deniz Kayaer 19 Yaşındayım Çalışiyorum Yanlız Şuanda İşlerimız Durgun. :cool:

İstanbul/Avcilarda İkamet Ediyorum.:)

-Günlük Online Sürem:9/10 Saat.Çalıştığım İçin Yanlız Bu Hafta Boştayız İşlerimız Durgun.(Hafta Sonu)7/24 :eek:
-Kaç Senelık Oyuncuyum:3 Senedir Bu Oyunu Oynuyorum Beni Bu Oyuna Ceken Brişeyler Var.
-Trde Odin Serverinde 70LV Zihinsel Çarim Ve Kaos da Gene 76 Lv Bedensel Çarim Var.
-Forumda: Zaman Geçirmeyi Gezmeyi Takip Etmeyi Ve Araştirmayi Severim
-İp'i Sabit: Kendi Evimde Oynuyorum Bu oyunu.16 Yaşinda Kardeşim Ve Ben.
-Cevrem De Gerek Türk De Olsun Gerekse Private Serverlerde Olsun Yada Mahale Arkadaş Ortamı Olsun Var ALLAHA ŞÜKÜR.Bir Dedigimızı 2 Etmezler.Hepsi Bir Birinden İyi İnsanlardır.Bu Yüzden Size User Felan Çekmede Sıkıntı Olmaz.İnş :m08:

Biraz Daha Kendimden Basediyim.
-Web Tasarimdan Anlıyorum V.bülten daha önce iddaa istem vardi kendime ayit.
-3 Vps Serverim Vardı Yanlız Kadrom Yokdu Kapamak Zorunda Kaldım.Birde Mesaİlere Denk Gelıyordu Bu Yüzden Fazlada İlgılenememiştim.
-Grafiker Bilgim Var Metin.2 Logo Tema Vb Şeyler Yapa Bılıyorum.
-Putty Navicat Kodların Bazılarını Ezbere Bılıyorum.
-Görevine Ne Kadar Sadiksın Sorusuna Gelırsek Kimse benim Kadar Sadık Değildir.Kendi Serverim Gibi Bkarım..
* Görüşlerim Ve Önerilerim.
- GM olduğumda hiçbir oyuncuya lwl , para , item vermem Siz Ne Yetki Verdiyseniz Odur.
- Oyuncularla Mesafesini Korur.
- Oyundayken Kimseyi Tanımam Babam Dahil
- Herkeze Eşit Haklar Tanırım.
- Adalet Çok Önemli Bir Özelliğimdir.
- Oyun İçinde Saygım Sonsuzdur.
- Asla Küfür, Hile vb. Şeyleri Kullanmam Kulandırmam, Tabi Buda Sizin Yetkiniz İçerisinde.
- Bir Oyunda Edit Gm' ye Özel Eşyalar İçin Değil, Oyunun Düzen ve Dengesini Sağlamak İçin Bulunur.Tabi Abartısız Userleri Düşünerek Adaletsız Bir Şekılde Degıl Oyun İçerigı Türkdeki Gibi Fakır İle Zengını Ayrımasın.Zaten Öyle Adaletsizlık Olmasaydi Türkde Şuan Herkes Türk Oynardi.
- Oyun içindeki düzeni ve saygıyı sağlarım elimden geleni yapmaya çalışirim..


Msn ile Face ADresimden Ulaşa Bilırsiniz..denizkayaer@hotmail.com


Saygılarımla Deniz Kayaer.. DOST KARDEŞ DİYORSAN BEN BURDAYİM :) :ka19: :ka19:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst