HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beyler baştan söylüyorum yok karşılıklı iş yasak. Yok kilit lütfen demeyin.
OKUMAYA ÜŞENDİM GİBİ YORUMLAR YAPMAYIN! OKUMADAN CEVAP YAZMAYIN!
Adam bu hesapla tr1 den 44arge,8iris,2havoc,venomu takas eder mi?
Gemi özellikleri olarak bunları söyledi sadece. Facebooktaki 12binlik tr2 sayfasının admininden bahsediyorum. Sabah konuştuk varmı takaslık hesap dedim. Tamam oyundan gösterecem gir oyuna dedi. Bir yamuk olduğunda bilişim suçlarına giderim dedim. Yamuk olmaz dedi. 5-6dk sonra faceden çıktı. Hala girmedi.
Adamı taıyan bilen var mı? Güvenebilir miyim?
Adama aynen şu şekilde yolladım sayfada paylaş dedim. Bende çar var takas yapak mı dedi. Sonra üstteki konuşma gerçekleşti. Birisini şikayet ettim önceden bilişime. Onuda söyledim. 5-6da sonra çıktı. Takas eder mi acaba? Yada yamuk yapar mı?
İstanbul Avrupa yakası elden takaslıktır.
İskandinavya 2 dedir. Tr2 olması tercihimdir. Yabancı sw olmaz.
Buna yakın bir hesap olmasını istiyorum.
UYARISIZ VE BOTSUZDUR
Aegis+elmas+aegis özellikleri ile tek konfide boss krisin dibine yatabiliyorum. Canım fullken ölüyor
(sürekli can ve kalkan basıyor + elmasta 5k-5k kalkan veriyor)
Skylab seprom 18, kalanlar 20. seviyedir.
24 arge(170/295), 17lv(416m TP-2m 530k şeref) , 16 B02, 28hız, 31 lf3, 1 lf4(2lv), 8 iris-2havoc (1 tanesi 2lv),extralar full(50x,10x kamufilaj,rep4,pet yakıt satın alma cpusu dahil)
11lv pet(kami3,ricaret2,tamir2,hamdde2, 2 tane radar2--> hamdde ve radar2ler için: pall botu var pete gerek yok. eskiden almıştım kaldı öyle)
2 hangar: aegis + goli(2 adet lenov var gemi havuzunda)
Güve+Elmas droit uçuş düzenleri
156k uri + 335m credits vardır.(sürekli kastığım için artıyor rakamlar. resim dün akşamın ki)
acemi binbaşı rütbesi vardır(170k rütbe puanı var)
teknoloji 2 slot açık. apis 6 parça. 45 ganimet anahtarı var.
x4=50k / sab=61k / x3=77k / x2=331k / sar02=3,002 / pld8=5,753 / pld2021=2,000 / plt3030=442 / acm1=320
Alan kişiye sınırsız seprom beslemesi(dakikada 1,000 atış/1,000dk besleme) taktiğini vereceğim. BUGG DEĞİL TAKTİK.
İletişim için ekleyin: ****** burda vermiyorum.
OKUMAYA ÜŞENDİM GİBİ YORUMLAR YAPMAYIN! OKUMADAN CEVAP YAZMAYIN!
Adam bu hesapla tr1 den 44arge,8iris,2havoc,venomu takas eder mi?
Gemi özellikleri olarak bunları söyledi sadece. Facebooktaki 12binlik tr2 sayfasının admininden bahsediyorum. Sabah konuştuk varmı takaslık hesap dedim. Tamam oyundan gösterecem gir oyuna dedi. Bir yamuk olduğunda bilişim suçlarına giderim dedim. Yamuk olmaz dedi. 5-6dk sonra faceden çıktı. Hala girmedi.
Adamı taıyan bilen var mı? Güvenebilir miyim?
Adama aynen şu şekilde yolladım sayfada paylaş dedim. Bende çar var takas yapak mı dedi. Sonra üstteki konuşma gerçekleşti. Birisini şikayet ettim önceden bilişime. Onuda söyledim. 5-6da sonra çıktı. Takas eder mi acaba? Yada yamuk yapar mı?
İstanbul Avrupa yakası elden takaslıktır.
İskandinavya 2 dedir. Tr2 olması tercihimdir. Yabancı sw olmaz.
Buna yakın bir hesap olmasını istiyorum.
UYARISIZ VE BOTSUZDUR
Aegis+elmas+aegis özellikleri ile tek konfide boss krisin dibine yatabiliyorum. Canım fullken ölüyor
(sürekli can ve kalkan basıyor + elmasta 5k-5k kalkan veriyor)Skylab seprom 18, kalanlar 20. seviyedir.
24 arge(170/295), 17lv(416m TP-2m 530k şeref) , 16 B02, 28hız, 31 lf3, 1 lf4(2lv), 8 iris-2havoc (1 tanesi 2lv),extralar full(50x,10x kamufilaj,rep4,pet yakıt satın alma cpusu dahil)
11lv pet(kami3,ricaret2,tamir2,hamdde2, 2 tane radar2--> hamdde ve radar2ler için: pall botu var pete gerek yok. eskiden almıştım kaldı öyle)
2 hangar: aegis + goli(2 adet lenov var gemi havuzunda)
Güve+Elmas droit uçuş düzenleri
156k uri + 335m credits vardır.(sürekli kastığım için artıyor rakamlar. resim dün akşamın ki)
acemi binbaşı rütbesi vardır(170k rütbe puanı var)
teknoloji 2 slot açık. apis 6 parça. 45 ganimet anahtarı var.
x4=50k / sab=61k / x3=77k / x2=331k / sar02=3,002 / pld8=5,753 / pld2021=2,000 / plt3030=442 / acm1=320
Alan kişiye sınırsız seprom beslemesi(dakikada 1,000 atış/1,000dk besleme) taktiğini vereceğim. BUGG DEĞİL TAKTİK.
İletişim için ekleyin: ****** burda vermiyorum.
Son düzenleme:
Bence yamuk yapabilir . İnşallah yapmaz kimseye güven olmaz online ortamda anlamadıysan hala yazık.
Bence yamuk yapabilir . İnşallah yapmaz kimseye güven olmaz online ortamda anlamadıysan hala yazık.
dostum yapabilir ama tanıyan önceden takas yapan filan var mı ınu merak ediyorum.
önceden yamuğu olmuş mu diye.
sakın güvenmeyin. duvarda küfür etmişler adama sahtekar diye. çar çalıyormuş. iyiki vermemişim hesabımı
