HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1. Hocam yıl 2012 olmuş TurkMMO gibi bir forumda spolier eklentisi yok?
Örneğin uzun bir cümle yazıcaksak, onu spoiler içine alırız. Bu tüm forumlarda,sözlüklerde,hatta bazı bloglarda dahil böyledir.
2. Birde şu forumdaki imza sınırı nedir yahu? İmza dediğin nedirki? İmzada özlü bir söz yazarsın veya bir banner koyarsın.İmza dediğin budur İmza için İzin verilen 500 karakterdir.İmzanızdaki resimler 600x200 pikselden büyük olamaz.
Ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum doğrusu. Bunun gibi imzası olan sürüyle üye var forumda; http://d1206.hizliresim.com/y/6/7jjhy.png (Adamların öyle bir imzası varki, mübarek imzasında konu açmış sanki)
Peki ne olucak böyle imza olsa? Hem forumun yavaşlamasına büyük katkısı var hemde kotalı interneti olan insanlar var. Geçen 100mb internet aldım Vodofone'dan TurkMMO.com da sadece 1 dakika durmamla birlikte kotam doldu.
Umarım dikkate alınır bu yazdıklarım.Yoksa sadece Metin2 konularından ibaret olan bir forum olarak kalıcaz.İyi forumlar.
Örneğin uzun bir cümle yazıcaksak, onu spoiler içine alırız. Bu tüm forumlarda,sözlüklerde,hatta bazı bloglarda dahil böyledir.
2. Birde şu forumdaki imza sınırı nedir yahu? İmza dediğin nedirki? İmzada özlü bir söz yazarsın veya bir banner koyarsın.İmza dediğin budur İmza için İzin verilen 500 karakterdir.İmzanızdaki resimler 600x200 pikselden büyük olamaz.
Ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum doğrusu. Bunun gibi imzası olan sürüyle üye var forumda; http://d1206.hizliresim.com/y/6/7jjhy.png (Adamların öyle bir imzası varki, mübarek imzasında konu açmış sanki)
Peki ne olucak böyle imza olsa? Hem forumun yavaşlamasına büyük katkısı var hemde kotalı interneti olan insanlar var. Geçen 100mb internet aldım Vodofone'dan TurkMMO.com da sadece 1 dakika durmamla birlikte kotam doldu.
Umarım dikkate alınır bu yazdıklarım.Yoksa sadece Metin2 konularından ibaret olan bir forum olarak kalıcaz.İyi forumlar.
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Spoiler eklentisi küçük forumların kullandığı bir eklenti. Bizim kullanma gibi bir niyetimiz yok. Yılın 2012 olması ile ilgisi ne ayrıca ? Tezlerinizi desteklemek için anlamsız cümleler kurmayın lütfen.
imzalarıda görmek istemiyorsan
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
imzalar gösterilsin yazan yerin yanındaki işareti kaldırıp kaydet hiç imza görmezsin kotanda gitmemiş olur.
Spoiler Eklentisinin ne Olduğunu yada nasıl kullanıldığını Bilmeyen Çok fazla üye var.
Ancak İmzadaki Resim Sınırı Konusunda size katılıyorum.Öyle imzalar Görüyorum ki Bir Sayfada 5 Mesaj Gösterme Sınırı Varken , Büyük İmzalı İnsanlar yüzünden 2 Mesaj'a Kadar düşüyor.
Böylece 3 Kişinin Mesajı Arka Sayfaya Düşüyor..
Tabiki Son karar Başta Admin (Emrah Bey) Olmak üzere Adminler'imize kalıyor..
Ancak İmzadaki Resim Sınırı Konusunda size katılıyorum.Öyle imzalar Görüyorum ki Bir Sayfada 5 Mesaj Gösterme Sınırı Varken , Büyük İmzalı İnsanlar yüzünden 2 Mesaj'a Kadar düşüyor.
Böylece 3 Kişinin Mesajı Arka Sayfaya Düşüyor..
Tabiki Son karar Başta Admin (Emrah Bey) Olmak üzere Adminler'imize kalıyor..
Emrah iyi düşünsün valla.Dediğim gibi böyle giderse metin2 konularından ibaret olan bir forum olarak kalır TurkMMO.
Ben bu yorumumuda yazıp yatıyorum. Sabah kalktığımda umarım yetkili biri tarafından olumlu cevap alırım, iyi geceler.
Ben bu yorumumuda yazıp yatıyorum. Sabah kalktığımda umarım yetkili biri tarafından olumlu cevap alırım, iyi geceler.
Son düzenleme:
Sen öyle diyosunda imza boyutu için vıp üyelik alanlar ne olucak? İsteyen imza yetkisi kadarıyla istediği şekilde imza kullanabilir. İsteyende kullanmaz. Kurallar değişmediği sürece buna sende ve bu forumdaki herkesde dahildir.
Spoiler eklentisi küçük forumların kullandığı bir eklenti. Bizim kullanma gibi bir niyetimiz yok. Yılın 2012 olması ile ilgisi ne ayrıca ? Tezlerinizi desteklemek için anlamsız cümleler kurmayın lütfen.
imzalarıda görmek istemiyorsan
http://www.turkmmo.com/profile.php?do=editoptions
imzalar gösterilsin yazan yerin yanındaki işareti kaldırıp kaydet hiç imza görmezsin kotanda gitmemiş olur.
imzalarıda görmek istemiyorsan
http://www.turkmmo.com/profile.php?do=editoptions
imzalar gösterilsin yazan yerin yanındaki işareti kaldırıp kaydet hiç imza görmezsin kotanda gitmemiş olur.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
