Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

NeverDie | 'NeverDie v2 CFG' | Full HS - Full Aim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Never Die
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 533

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar,

CFG'mizin özelliklerini biraz saymam gerekirse;

  • Full Head Shot atar,
  • Full Aim isabetlidir,
  • Map ışıklandırmaları aydınlatılmıştır,
  • Sis vb. daha az etkilenir,
  • No recoil özelliği vardır,
  • Auto buy özelliği vardır,
  • Auto Bunny özelliği vardır,
  • F6 tuşuna basınca, otomatik olarak: "Selamın Aleyküm." yazar,
  • Version1'e göre aim-hs vb. daha fazla geliştirilmiştir,
  • Kendini fazla belli etmez,
  • İçerik özellikleri arttırılmıştır.
Ayrıca bunun gibi sayılamayacak şekilde birsürü özelliği içerisinde barındırmaktadır.

İşte Dosyalarımız:



71xg2.png


Peki CFG'Leri Nasıl Çalıştırırız?

  • C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 dizinimize bilgisayarımızdan giriyoruz. (Bazılarında farklı olabilir.)
  • Ardından verdiğim .cfg uzantılı dosyayı klasör içindeki; cstrike dosyasına atıyoruz.
  • Attıktan sonra Counter-Strike oyunumuza bağlanıyoruz.
  • Konsol'u açıp; " exec cfgadi.cfg " yazıyoruz. (Tırnak işaretleri yok.)
  • Son olarak serverimize bağlanıp, CFG'mizin tadını çıkartıyoruz. :)
Bol Head Shot'lar...


71xg2.png

Not: Hiçbirşey alıntı değildir. Baştan aşşağıya herşeyi kendi elimle tek tek yazdım, yaptım.
71xg2.png

Kullanıp da yorum atmayana veya Alıntı yapıp NeverDie'den Alıntıdır Yazmayana Haram Olsun.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst