HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Bende Sremu Server kurdum Loader e launch dedik den sonra O ortaya gelen kücük ekran geliyor kayboluyor oyun Acılmıyor Server Kurdum ama bi türlü oynayamadım yardım :S nerdeyse 5 saat oldu Uzun eski yöntemlerle acsaymışım iyiymiş Neyse Lütfen Yardım
Bu arada Regedit falan onlar olmuyo denedim ? LÜTFEN YARDIM
Sorunu çözene GM lik dicemde Kim hamachi ister ki :m15::f52::f08:
Bu arada Regedit falan onlar olmuyo denedim ? LÜTFEN YARDIM
Sorunu çözene GM lik dicemde Kim hamachi ister ki :m15::f52::f08:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
