HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
MERABA ARKADAŞLAR SİZLERE Bİ SORUM OLACAK
BEN METİN2 SABİT İP DE PVP KURMAK İSTİYORUM. HERSEY TAMAM AMA MODEMDEN PORT ACAMIYORUM İNTERNETTE COK BAKTIM AMA BENİM MODEMİN TEMASINA GORE HİÇ YOK NE YAPACAGIMI BİLMİYORUM?
YARDIM EDENE SERVERİMDE FULL YETKİ SINIRSIZ GM LİK BEDAVA GÜVENİN BANA ARKADASLAR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
KONU SABİTLENSİN LUTFEN KİLİTLEMEYİN ARKADAŞIN BİRİNİN YARARI DOKUNUR ANLATIIR DİĞER VATANDAŞLARDA YARARLANSIN!
MODEM MARKASI: EVEREST SG 1250 MODEL MODEM
MODEMİN ARAYÜZÜNDEN BİR RESİM YARDIMCI OLUR SİZE:
Şimdiden Teşekkürler Sabit Lütfen!
BEN METİN2 SABİT İP DE PVP KURMAK İSTİYORUM. HERSEY TAMAM AMA MODEMDEN PORT ACAMIYORUM İNTERNETTE COK BAKTIM AMA BENİM MODEMİN TEMASINA GORE HİÇ YOK NE YAPACAGIMI BİLMİYORUM?
YARDIM EDENE SERVERİMDE FULL YETKİ SINIRSIZ GM LİK BEDAVA GÜVENİN BANA ARKADASLAR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
KONU SABİTLENSİN LUTFEN KİLİTLEMEYİN ARKADAŞIN BİRİNİN YARARI DOKUNUR ANLATIIR DİĞER VATANDAŞLARDA YARARLANSIN!
MODEM MARKASI: EVEREST SG 1250 MODEL MODEM
MODEMİN ARAYÜZÜNDEN BİR RESİM YARDIMCI OLUR SİZE:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Şimdiden Teşekkürler Sabit Lütfen!
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
