HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ZooD-Mt2 bence suan en kaliteli hamachi server ve 7/24 acik.Serverin Ozellikleri:
1)High rates serverdir(efsunlar oranli bir sekilde cok yuksekitir.30k hp 100 güç vb....)
2)Sadece ZooD-Mt2 ye ozel npc vardir.(AT VE SKİLL NPCSİ)
3)Saticilarda +9 çelik +9 kiliclar +9 mizraklar falan var ve sandiklar var.
4) +basarken item istemiyor!!!
5)Ve birazda guzel bi ozelligi emek isteyen bi server gm yoq lv siz kasiorsunuz (Size tavsiyem 50 lvye kadar col kablunbaga sandgindan kasin
Benim oyundaki ismim Escape dir.Oyunda gm falan deilim sadece servere cok adam gelsin die yapiorm yani gercekten cok zevkli bi server.Lonca savaslari fln olsa cok zevkli olcak ana ne yazikki serverimizde 2-3 lonca var
Hamachi ağları:
ZooD-Mt2
ZooD-Mt2-2
ZooD-Mt2-3 SİFRE:1
ZooD-Mt2-4
ZooD-Mt2-.....
AGLAR DOLU OLMAZ EMİN OLUN!!
Hadi beyler ZooD-Mt2 ye hepinizi beklerim tam bir pro server!!!
1)High rates serverdir(efsunlar oranli bir sekilde cok yuksekitir.30k hp 100 güç vb....)
2)Sadece ZooD-Mt2 ye ozel npc vardir.(AT VE SKİLL NPCSİ)
3)Saticilarda +9 çelik +9 kiliclar +9 mizraklar falan var ve sandiklar var.
4) +basarken item istemiyor!!!
5)Ve birazda guzel bi ozelligi emek isteyen bi server gm yoq lv siz kasiorsunuz (Size tavsiyem 50 lvye kadar col kablunbaga sandgindan kasin
Benim oyundaki ismim Escape dir.Oyunda gm falan deilim sadece servere cok adam gelsin die yapiorm yani gercekten cok zevkli bi server.Lonca savaslari fln olsa cok zevkli olcak ana ne yazikki serverimizde 2-3 lonca var
Hamachi ağları:
ZooD-Mt2
ZooD-Mt2-2
ZooD-Mt2-3 SİFRE:1
ZooD-Mt2-4
ZooD-Mt2-.....
AGLAR DOLU OLMAZ EMİN OLUN!!
Hadi beyler ZooD-Mt2 ye hepinizi beklerim tam bir pro server!!!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 34
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 238
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 356
