HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar benim adım Sinan . Öncelikle bu yazıyı şu an okuyan herkesin günü güzel geçsin diyerek bir başlangıç yapayım . Ben Metin2 oyununu 2005 ten beri takip ediyorum . 2007'den beri de private serverlerde oynuyorum . İlklerde pvp serverleri kurmayı bilmezdim şimdi kendi serverlerimi kuruyorum . İki üç kere kendi vps serverimi 7 kere hamachi serverimi kurdum . 4 pvpde reklamcı mod olarak 2 pvpde SGA ve de bir pvpde TL olarak 3 ay görev yaptım . Özelliklerimden bahsedersek teknik bilgilerim üstünde navicat - filezilla - server files bilgileri - ox ve dahası . Servere müthiş tanıtım videoları yaparım reklamcı olduğum serverlerde en az + 150 online oluyordu . Süper reklam yaparım . Çevrem oldukça geniş zaten 10 kişi arkadaşlarımdan gelicek . Yaşım 16dır arkadaşlar yaşıma göre oldukça tecrübeliyim . Tercihim VPS serverdir çünkü kalite bakımından . Serverin zorlugu ilgilendirmez ben GMlime bakar üye çekerim . Günlük online sürem 6-7 saat ile değişiyor arkadaşlar . Metin2 Tr'de şu an 62 levelim kaostayım . Ve dahası arkadaşlar pvp için müthiş bir proyum bi kaç özelliklerimi dile getireyim ;
- Sorunsuz OX yapmak
- 3 yol savaşı
- KESİNLİKLE AYRIMCILIK YAPMAM !
- Benim için sevgi - saygı baştadır .
- Site paneli sorunsuz eklerim tasarım için resimler yaparım üst düzey shop anlarım .
HTML kodlarında üst düzey bilgilerim vardır . Arkadaşlar kısacası aradığını Game Master benim . İletişim Yolları ;
Facebook :
MSN : face_hesap@windowslive.com [ TERCİHİM FACEDİR ANCAK MSN DE OLUR ]
umarım aranıza katılırım hiç usanmadan bu yazıyı yazdım . Tekrar bu yazıyı okuyanlara güzel keyifli bir gün dilerim.
- Sorunsuz OX yapmak
- 3 yol savaşı
- KESİNLİKLE AYRIMCILIK YAPMAM !
- Benim için sevgi - saygı baştadır .
- Site paneli sorunsuz eklerim tasarım için resimler yaparım üst düzey shop anlarım .
HTML kodlarında üst düzey bilgilerim vardır . Arkadaşlar kısacası aradığını Game Master benim . İletişim Yolları ;
Facebook :
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
MSN : face_hesap@windowslive.com [ TERCİHİM FACEDİR ANCAK MSN DE OLUR ]
umarım aranıza katılırım hiç usanmadan bu yazıyı yazdım . Tekrar bu yazıyı okuyanlara güzel keyifli bir gün dilerim.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 64
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 56

