HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Forumda bir haftadır devam eden bir saçmalık var.
Spam.
Bu resimdeki kişiler spam ve kopyala yapıştır mesajla mod oluyor. Hatta daha geçen gün yardıma ihtiyacım olan bir konu da NeschteeR isimli üye "Teşekkürler iyi forumlar , replerseniz sevinirim" yazmış.
Bir de CrazYALkaN var.
Bu da her bulduğu konuya kopyala yapıştır yapıyor artık bir çözüm bulunsun.
Spam.
Bu resimdeki kişiler spam ve kopyala yapıştır mesajla mod oluyor. Hatta daha geçen gün yardıma ihtiyacım olan bir konu da NeschteeR isimli üye "Teşekkürler iyi forumlar , replerseniz sevinirim" yazmış.
Bir de CrazYALkaN var.
Bu da her bulduğu konuya kopyala yapıştır yapıyor artık bir çözüm bulunsun.
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Kimin ne ile mod olduğunu ya da olamadığını bilemezsin.
Resimde de konu paylaşmışlar haber sitelerinden ordan burdan bunda bir sıkıntı yok. Ek olarak başka birininde teşekkür mesajı yazmasında sıkıntı yokki ?
Bu yapılan spam değildir spamın anlamı farklıdır.
burada isim vererek şikayet etmek doğru bir şey değil. Bildirildi.
* ayrıca resimdeki spam değil. post kasmak.
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 73
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 51
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 124
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 38
