HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar.Ben emre-28 server files ile hamachi server kurdum.Daha yeni olduğum için edit fln nasıl yapılacak bilmiyorum eğer biliyorsanız emre-28 uyumlu atak server ve nasıl kullanılacağına dayir bilgiler yazarsanız sevinirim.
Not:Serveri türkçe yapmak için lazım programlar nelerdir ve npcler nasıl değiştirilir bunlarıda nasıl yapacağımı yazrsanız sevinirim..
Şimdiden teşekkürler...:l04:
Not:Serveri türkçe yapmak için lazım programlar nelerdir ve npcler nasıl değiştirilir bunlarıda nasıl yapacağımı yazrsanız sevinirim..
Şimdiden teşekkürler...:l04:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 676
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 322
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 356
